Bäckis wrote:Inget att spara på. Bara originalbilarna som är värda pengar. En uppkapad med turbobreddare kan du lika gärna bygga bus av.
Hehehe ja jag e jävligt sugen kan jag säga... Kul med lite udda bil ju
Å Min maskin jag har hemma måste ju i någon bil i vinter.
Men 02an e VÄLDIGT TRÅNG i motorrummet så det blir mycket kapa å rör rams bygge å flytt av torpedvägg för att den ska få plats.
Bäckis wrote:Inget att spara på. Bara originalbilarna som är värda pengar. En uppkapad med turbobreddare kan du lika gärna bygga bus av.
Å Min maskin jag har hemma måste ju i någon bil i vinter. Men 02an e VÄLDIGT TRÅNG i motorrummet så det blir mycket kapa å rör rams bygge å flytt av torpedvägg för att den ska få plats.
Jag röstar för att du tar fram kapen
Eller är du rädd
Annars kan du sälja motorn till mej så ska jag stoppa den i min
02a touring...
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
Å Min maskin jag har hemma måste ju i någon bil i vinter. Men 02an e VÄLDIGT TRÅNG i motorrummet så det blir mycket kapa å rör rams bygge å flytt av torpedvägg för att den ska få plats.
Jag röstar för att du tar fram kapen Eller är du rädd
Annars kan du sälja motorn till mej så ska jag stoppa den i min 02a touring...
Har lärt av en mästare här att man aldrig ska vara rädd bara att kapa...
E36 Cupé snigel på grenröret edition
E32 Turk edition
tii hade serienr mellan 2700001 - 2782928, bara att kolla upp. Finns stämplat i motorrummet på höger sida i närheten av vindrutan och på en alu-plåtbit i bagaget.
Anders C wrote:tii hade serienr mellan 2700001 - 2782928, bara att kolla upp. Finns stämplat i motorrummet på höger sida i närheten av vindrutan och på en alu-plåtbit i bagaget.
Anders C wrote:tii hade serienr mellan 2700001 - 2782928, bara att kolla upp. Finns stämplat i motorrummet på höger sida i närheten av vindrutan och på en alu-plåtbit i bagaget.
Tackar... Då e det ingen äkta Tii mitt nr börjar på 163. Så bara en vanlig 2002a enligt listan.
Tackar... Då e det ingen äkta Tii mitt nr börjar på 163. Så bara en vanlig 2002a enligt listan.
Vad har den för motornummer?
Hmm vet inte. Får kolla.
Men motorn e bytt till en Tii.
Nop den e inte såld... Struliga spekulanter så jag behåller den
Så bygget kommer å på börjas efter nyår!
Fick bud på den upp till 24000:- å e den inte värd mer så kan man
ju bygga om den
jorgen wrote:Hur mycket hade du tänkt att flytta tillbaka motorn? Sälj den o fixa en s14 ist annnars (inte ett dugg opartisk )
Jag vet inte riktigt hur långt bak jag ska ha den. Ska plocka ur den gamla maskinen först å kapa bort torpedväggen sen ska jag ha den så långt bak som möjligt.
Nej nej det blir s38a. Har jag ju en liggandes D e ju mer hästar i s38an också