Här kommer en lite uppdate...måste ju göra nåt i väntan på mappningsväder!
Gjort fronten lätt demonterbar och tagit bort den lilla orginalbiten mellan fronten och rieger-läppen för markfrigången va väl 1cm ungefär! D gick inte ens o köra på vanlig väg utan att det skrapade som fasen!
Några nya blinkers oxå för ja har supit bort dom gamla!
E fan bara motgångar nu... nu e d larm för för låg ström på spridarutgång 3, va troligtvis för låg innan oxå fast ja va så inne på att den skulle va för hög så ja såg fel. Har ändrat den lägre strömgränsen från 0,2A till 0A men inte fan hjälper det...den stänger av ändå så den bara går på 4-cyl...
MrQuickzilver wrote:E fan bara motgångar nu... nu e d larm för för låg ström på spridarutgång 3, va troligtvis för låg innan oxå fast ja va så inne på att den skulle va för hög så ja såg fel. Har ändrat den lägre strömgränsen från 0,2A till 0A men inte fan hjälper det...den stänger av ändå så den bara går på 4-cyl...
Ditt fel har inte något med inställningar för strömgränser att göra.
MrQuickzilver wrote:E fan bara motgångar nu... nu e d larm för för låg ström på spridarutgång 3, va troligtvis för låg innan oxå fast ja va så inne på att den skulle va för hög så ja såg fel. Har ändrat den lägre strömgränsen från 0,2A till 0A men inte fan hjälper det...den stänger av ändå så den bara går på 4-cyl...
Ditt fel har inte något med inställningar för strömgränser att göra.
Du har avbrott någonstans.
/M
Det är glapp isf för det fungerar ibland...får kolla över spridarkablarna igen...
Meklusten är inte på topp nu när LC-1an inte funkar men ett par nya bakljus har ja fått dit iaf.
Har en uppsättning likadana som är till salu för dom passade inte in så bra på min röde touring som ja hoppats på om nån är intresserad.
Vart lite dåligt me uppdates här men lite provkörning han jag med, tyvärr utan ladd, innan det riktiga skitvädret kom hit!
Nu har jag iaf rivit av toppen igen för o fixa en kass tändstiftsgänga.
Funderar på om man skulle putsa till kanalerna lite på den. Insugssidan ser ju hyffsad ut orginal men avgassidan är ju flera mm mindre än va packningen/grenröret är. Tjänar ja nåt på o fila upp detta eller är det slöseri med tid? Toppen är för tillfället helt orginal förutom svetsning av kylkanalerna och en lätt tillputsning av förbränningsrummet.
Hade man bara haft råd så hade man ju bytt ventiler o kam o hela kittet men d har man ju inte tyvärr, men va skulle ni göra först med den? Vippor? Fjädrar?
Idag startades maskinen upp igen efter vinterns små uppdateringar, känns bra o va "klar" i god tid i år! ...vore fan om d inte skulle bli nån lek nåra tider i sommar!
Lite film om nån skulle va intresserad... Behöver jag säga att den låter bättre i verkligheten!?