ja man undrar
Har inte så mycket film på den än dess värre! glömde filma vid bromsningen tex men bara den har publiceras i bilsport så skulle jag få film därifrån..
Så då kanske man har så man kan få ihop en liten film iaf.
Niiko wrote:när kommer reportaget ut? grattis till effekten, riktigt rå och ball bil!
Tackar!
Dom har skrivit texten och allt färdigt men kommer ta ett tag för dom hade så mycket bmw turbo så dom skulle sprida ut dom att de inte skulle bli bmw i varje nummer
525mannen wrote:Måste grattulera till effekten och berömma dig/er för ni är verkligen driftiga! Fort går det och bra blir det!
Mvh /Cristofer
Tusen tack!
Var kul att höra
Man brukar ju komma på en massa roligt man vill göra, så ringer man brorsan och frågar om han tycker de verkar intressant. och snäll som han är så kommer han mer än gärna och hjälper till!
Några kvällar/nätter senare så har man de fixat, då han är en sån som vill ha de färdigt.
Och de är fort, sova kan vi göra sen säger han
525mannen wrote:Måste grattulera till effekten och berömma dig/er för ni är verkligen driftiga! Fort går det och bra blir det!
Mvh /Cristofer
Tusen tack! Var kul att höra Man brukar ju komma på en massa roligt man vill göra, så ringer man brorsan och frågar om han tycker de verkar intressant. och snäll som han är så kommer han mer än gärna och hjälper till! Några kvällar/nätter senare så har man de fixat, då han är en sån som vill ha de färdigt. Och de är fort, sova kan vi göra sen säger han
Haha det är ju bara för han får följa med sen och dricka öl
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
jävlar i helvete va hög min bil vart nu. pröva lägga på slicksen igår.. Den står med nästans helt raka hjul så gissa om den vart hög där bak.. måste nog inför skaffa coilovers nu.,
BMWM20 wrote:jävlar i helvete va hög min bil vart nu. pröva lägga på slicksen igår.. Den står med nästans helt raka hjul så gissa om den vart hög där bak.. måste nog inför skaffa coilovers nu.,
De tycker jag du ska göra! Så du får ner den på backan