Resgard - BMW e30 335iM Turbo (695WHP 950Nm) Ny film!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Var det vänster innerskärm fram du behöver? Om jag inte minns fel så är den som sitter på min bil fin. Bara att säga till om du vill köpa den. Finns i OrsaResgard wrote: Phonicx hade en innerskärm över, så köper nog den av honom så man blir klar med rosten.

Kul med bilar med lite fart häromkring

Edit: dom bak är kanske också fina om det var någon av dom du behövde.
Det är vänster innerskärm bak jag behöver , fram är det plast och bak plåt så antar att du inte visste detflexbert wrote:Var det vänster innerskärm fram du behöver? Om jag inte minns fel så är den som sitter på min bil fin. Bara att säga till om du vill köpa den. Finns i OrsaResgard wrote: Phonicx hade en innerskärm över, så köper nog den av honom så man blir klar med rosten.

Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo
Ok trodde det var något liknande som fram..Resgard wrote:Det är vänster innerskärm bak jag behöver , fram är det plast och bak plåt så antar att du inte visste detflexbert wrote:Var det vänster innerskärm fram du behöver? Om jag inte minns fel så är den som sitter på min bil fin. Bara att säga till om du vill köpa den. Finns i OrsaResgard wrote: Phonicx hade en innerskärm över, så köper nog den av honom så man blir klar med rosten.
Rullande ut bilen ur garaget och slipade till hjulhusen nyss. Det var meningen att jag skulle skrapa bort all underredsmassa, men orkar inte göra det! Så ska fina till underredet för att sedan spruta på body och sedan måla det i bilens färg.
Nu framöver har man mycket tid att lägga ner på karossen då man blivit varslad från jobbet! det är de enda positiva me den saken!
Fick nya innerskärmen igår

Snyggat till hjulhusena!

Nu framöver har man mycket tid att lägga ner på karossen då man blivit varslad från jobbet! det är de enda positiva me den saken!

Snyggat till hjulhusena!

Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo
Konstigt nog så var ju ute i garaget strax efter halv 9 imorse och skulle börja laga rost, men efter ett tag så vart det gasläcka
Så började då rensa torpeden, fått ner tanken. Nu är det bara instrumentbrädan, värmepaket & taklucke rälsen kvar.
Ska ut en vända till nu å få nått gjort!

Ska ut en vända till nu å få nått gjort!
Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo
Nu får det vara nog får idag, vart i garaget i kanske 9-10 h iaf, så han iaf med något
Det verkar som det blir att köpa en nu kran till svetsen då den inte håller tätt
Slipade ytrost på a-stolparna nu och har lagt på rostdödare.

Har inte bestämt mig vilken färg jag ska ha på bilen ännu, har funderat mest på vitt eller silver. Någon som har några andra ideer?

Har inte bestämt mig vilken färg jag ska ha på bilen ännu, har funderat mest på vitt eller silver. Någon som har några andra ideer?
Gasar tills det rasar!
Bygger 335iM Turbo
Bygger 335iM Turbo
Hur fick du at ta bort bara tectylen uten att ta bort fabriksgummimassen?Resgard wrote:Rullande ut bilen ur garaget och slipade till hjulhusen nyss. Det var meningen att jag skulle skrapa bort all underredsmassa, men orkar inte göra det! Så ska fina till underredet för att sedan spruta på body och sedan måla det i bilens färg.
Snyggat till hjulhusena!
Något tvättmedel?