Tjena folket!
Innan forumet sabbades så fanns de en tråd där en kille med en kompressormatad e30 touring pratade om å sälja sin motor?
Någon som vet vem det var?
Finns de bilder på bygget osv osv?
/J
e30 touring med kompressor?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
e30 touring med kompressor?
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Ahaa.. därför ja inte fick nåt svar kanskemattisE30tk wrote:Jo den är till salu eller inte.jo. nä. jo. nja kanskee30 wrote:Tjabba, de e min kompis, Mattis är i norge o jobbar, men han kom hem idag. Tror dock inte han kommer sälja motorn.![]()
Mvh EmilVi kan ju diskutera saken
Du kan ju miala mig igen. Råkade radera alla mail när jag stress gick i genom dom i norge...
MVH Mattis

Du har PM.mattisE30tk wrote:Jo den är till salu eller inte.jo. nä. jo. nja kanskee30 wrote:Tjabba, de e min kompis, Mattis är i norge o jobbar, men han kom hem idag. Tror dock inte han kommer sälja motorn.![]()
Mvh EmilVi kan ju diskutera saken
Du kan ju miala mig igen. Råkade radera alla mail när jag stress gick i genom dom i norge...
MVH Mattis
Härligt!mattisE30tk wrote:Jag behåller allt ett tag tills jag bestämt va jag ska bygga i vinter...
DelJoJJo du har självklart första tjing om jag säljer..
Ja e ju iofs inte riktigt säker på vad ja vill göra själv än, men intresset finns ju =) Du har inte lagt upp nån hemsida eller skrivit om bilen på typ autopower eller nåt?