Undrar lite saker. Jag har en E34a och letar fälgar till den. Men de flesta fälgarna jag vill ha e till e36 eller e39 och andra. Då behövs spacerplattor. Vart hittar jag dom? Var e dom billigast? Vad e dom gjorda av? Har svarv på jobbet. Kan man inte göra dom själv? Tacksam för svar.
Dom tillverkas i aluminium i den storlek/tjocklek du vill ha med centreringskant i vald storlek.Han fixar även annan bultdelning men då blir dom lite tjockare.ca pris 1500:-/4st.
telefonnr:0586-35888
070-5614453
Jag är grymt nöjda med mina iaf.
Har tillgång till både svarv och material på jobbet. =) Men e39 har väll inte samma inpressning och sånt. Kan inte så mycke om just detta därför jag frågar. Jag tänkte nämligen köpa M5 fälgar till min E34. Det e bara helt vanli aluminium som de gör av då? Kanske smidigare att beställa...
Just smidigheten var väl orsaken till att jag köpte mina,det var inte helt gratis att ta hem alu i den dimensionen iom att det billigaste blev att ta hem 2m & det kändes inte aktuellt med tanke på kostnaden...
De sant. Jag tänker med i de banorna. Vet inte om vi har de på jobbet annars får dom beställa och de vill dom nog inte om de inte andväns efterhand. =(