Är det någon som ska till elmia

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

seippen

m

Post by seippen »

Jag håller med per helt och hållet
wuffee

Post by wuffee »

klart som tusan man ska dit.. Lördag eller söndag.. Eventuellt både och då de förmodligen är lite race på lördagskvällen/natten och titta på bilarna på söndagen..
TurboFall

Post by TurboFall »

Klart man ska ner,tro vi avgår från Statoil västerleden kl 09:00 på lördag om det är fler E-tuna bor som vill samåka..

Post by E21_Rille »

TurboFall wrote:Klart man ska ner,tro vi avgår från Statoil västerleden kl 09:00 på lördag om det är fler E-tuna bor som vill samåka..

Kanske möter upp där =)
PLain_Jane

Post by PLain_Jane »

Per Eriksson wrote:Varje år man är ner dit brukar man se en hel del fylla och ofta går det över gränsen så folk raglar omkring, gapar o skriker och ramlar på bilarna.

Det slipper jag gärna.

Med det menar jag inte att ni kan känna av när det är en lagom berusning men alltför många verkar köra efter den "svenska" alkoholkulturen - sup tills du inte minns nåt.

Då får du skälla på folk som missköter sig, jag kan ta en pilsner eller tre utan att balla ur och skämma ut mig. Råder det inte rusdrycksförbud på tillställningen i fråga är det bara att gilla läget. Är det å andra sidan beslutat att total torka skall råda är det ju bara att låta vakterna härja fritt och bära ut alla som har promille i blodet.
jessejens

Post by jessejens »

PLain_Jane wrote:
Per Eriksson wrote:Varje år man är ner dit brukar man se en hel del fylla och ofta går det över gränsen så folk raglar omkring, gapar o skriker och ramlar på bilarna.

Det slipper jag gärna.

Med det menar jag inte att ni kan känna av när det är en lagom berusning men alltför många verkar köra efter den "svenska" alkoholkulturen - sup tills du inte minns nåt.

Då får du skälla på folk som missköter sig, jag kan ta en pilsner eller tre utan att balla ur och skämma ut mig. Råder det inte rusdrycksförbud på tillställningen i fråga är det bara att gilla läget. Är det å andra sidan beslutat att total torka skall råda är det ju bara att låta vakterna härja fritt och bära ut alla som har promille i blodet.

"WORD"
TurboFall

Post by TurboFall »

E21_Rille wrote:
TurboFall wrote:Klart man ska ner,tro vi avgår från Statoil västerleden kl 09:00 på lördag om det är fler E-tuna bor som vill samåka..

Kanske möter upp där =)

Låter bra det.. :D