skulle punkta en plåt i kardantunneln så kom det in en loppa i isoleringen,
så det bran under mitt konsolen o ute i motor rummet.
har ingen bild på det så därför kan du inte se nåt.
det mesta gicka tt blåsa bort med tryckluft.
efter att det gick så bra igår så finns det även planer för lite jobb idag.
idag tänkte jag böra med att bygga avgassystem, snygga till lite kablar som hänger över allt,göra fäste till batteriet i bagagen
tror det får räckka så för idag
gått ganska bra idaaaaaaag.
putsade lite fälgar på morgonen.
sen var det till att koppla in lamda o alla tryck rör, kolla så olje smörjningen var ok.
kopplade in värmee paketet o det var inte gott om plats iaf, jag kan ju nästan stå o meka i motor rummet men övre anslutnigen var tajt.
bränslet strulade hela efter middagen när det väl funkar så är det en sjö under bilen med bensin, oringen på spridaren var dålig.
tills lut så prov körde jag en runda iaf......... volvo har ingen komfort
tufårti wrote:klockrent stuk på den riktig sleeper,men en sänkning är ett måste
haa,, ja sänkning ska det bli, den ser ut som en jeep nu, på lördag ska bilen vara klar så vi se hur mycket jag hinner imorgon.
odu som letade vinter bil, du köpte ju oxå en volvo,,, jag har en m50b20 du kan köpa o slänga i den
haha vore inte dumt kan köpa din motor i 245an sen när du lekt klart,116 hk tröttnade man ju på redan på hemfärden ,med tanken på farten du har så är väl inte lörda en omöjlighet .
tufårti wrote:klockrent stuk på den riktig sleeper,men en sänkning är ett måste
haa,, ja sänkning ska det bli, den ser ut som en jeep nu, på lördag ska bilen vara klar så vi se hur mycket jag hinner imorgon.
odu som letade vinter bil, du köpte ju oxå en volvo,,, jag har en m50b20 du kan köpa o slänga i den
haha vore inte dumt kan köpa din motor i 245an sen när du lekt klart,116 hk tröttnade man ju på redan på hemfärden ,med tanken på farten du har så är väl inte lörda en omöjlighet .
jag förstår precis vad du menar, jag hade inte ens en tanke på att byta motor när jag hämtade den, sen bytte vi motor o en bmw från m50b20 till m50b20 då kom tanken att jag skulle ta m50b25 motorn o stoppa i...
efter mera tanke så blev det att jag ville 2.5liter istället.
köpte en m50b25 o fick renovera den o köpa en annan topp som oxå fick renoveras........
ja lördag är inte omöjligt, jag åker hem från garaget förräns bilen är klar idag/inatt iaf