I programmet är dom på gate bil is träffen, sen på nåon styling mässa och till sisst så testar de en mx5:a
Min tanke igenom hela programmet : Vilka jävla tomtar!
Han får låna en bil av arrangören (antar att de var gatebil) en volvo 940 turbo.
Han får vara med där o körde, han rattar som en kratta... liksom inge sladd någonstans.. vilket hela poängen var. De han försvarar sig med sen är att han saknade pulver i motorn. Sen syfta han på de andra som körde som hade 500 till 1000 häst i sinna maskiner. VAfaan det är ju is de kör på, förvissom med riktiga rally dubb men man behöver väll inga 500hk för att sladda på ISEN!
I slutet av programmet (efter att han har testat mx5:an) rekomenderar han att man ska välja den svaga motorn 1.8l i stället för den "stora" på 2.0.. man sparar 22.000 Det ända som skiljer dom åt föutom motorena är att 1.8 inta har någon diffbroms
"den klarar man sig faktiskt riktigt bra utan"-Staffan, Mera motor tv4+
Jag känner mig uppröd faktiskt, jag var tvugen att avreagera mig någonstans. Om någon har en annan åsikt eller delar min, så skriv gärna den.
Mera Motor S04 E01
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
HAHAHAHAHA såg det oxå (iaf. MX5 repotaget,)
ville fan bara gråta när han påpekade att man hällre skulle välja den med mindre motor, sammtidigt som han berömde hur bra den gick på banan (o där behövs väll ingen diffbroms) + att den krängde enormt o understyrde därr mycke enligt mig,
men men. inget höjdarprogram helt enkelt.
mvh Erik
ville fan bara gråta när han påpekade att man hällre skulle välja den med mindre motor, sammtidigt som han berömde hur bra den gick på banan (o där behövs väll ingen diffbroms) + att den krängde enormt o understyrde därr mycke enligt mig,
men men. inget höjdarprogram helt enkelt.
mvh Erik
Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =)
-
- Posts: 297
- Joined: 20 Nov 2005, 14:56
- Location: Umeå / Skärgården
- Contact:
Spelade in programmet för att de sa att de skulle handla om drifting. PÅ IS!! Helt sjukt, då är de ju isracing! Hubbe Berg som åkt STCC flera säsonger borde väl kunna skicka upp en 940 turbo på ställ, borde funka med en 940 Classic! Han va för feg för att sladda av, bättre de o ladda för mycke o åka av me fart än att testa nå pörskans g-kraftsåkning på isen! SOPA!
Kul dock att Dahlbäck va där o luftade Golfen...
Men ett sop program i övrigt!
Kul dock att Dahlbäck va där o luftade Golfen...
Men ett sop program i övrigt!
-
- Posts: 1250
- Joined: 20 Nov 2005, 18:27
- Location: Linköping
-
- Posts: 1250
- Joined: 20 Nov 2005, 18:27
- Location: Linköping
'Per Eriksson wrote:Det var hafsengens ja, bilen "avtäcktes" där första gången efter kraschen.
Ett otroligt jobb de lagt ner, tittade noga på den och man ser inte ett spår av reparationerna.
Men skit i den, såg ni min fina bil då
kanske är det du som her en e30 med reg nr. Pa**38?
i sånna fall är du med.
eller säg du vad du körde