Går i tankar att ev. bygga om till M3 skärmar (Bak) i vinter.
Dock i stål och inte plast eller likn. Eftersom jag ändå skall byta hela skärmarna på den.
1. hur mycket plats tjänar man mot orginal e30 hjulhus breddmässigt?
2.
Koed DK säljer skärmar för rimliga slantar, finns andra alternativ om man inte vill ha plast/komposit för ännu bättre pris?
3.
Någon som har bild på hur det ser ut med orginal e30 baklucka och C stolpe med M3bakskärm?
Vet inte hur skarven mellan skärm/Cstolpen ser ut i detta läget, kanske ser för djävligt ut utan m3cstolpen../m3lucka
Är dock inte helt frälst i just dessa detaljer på M3an...
kollade in bilderna på http://www.limmet.se/index2.htm och den har ju org e30 C-stolpe och lucka. Ser ju inte kattskit ut direkt! gillar det nog bättre än med luckan/c -stolpen ändrat.
Ja smaken är som baken heter det ju, tycker själv att det funkar fint utan c-stolpe och bagage från m3:an.
Men ska man ha en "riktig"m3 kopia så lär man ju knöla dit även dom delarna, min får duga som den är .
E30Anders wrote:Ja smaken är som baken heter det ju, tycker själv att det funkar fint utan c-stolpe och bagage från m3:an.
Men ska man ha en "riktig"m3 kopia så lär man ju knöla dit även dom delarna, min får duga som den är .
jag gillar inte skarven som är där, den är alldeles för markant, ser ut som det är påhängt "kit" där på stolpen och luckan, så "cleanheten" går lite förlorad, men smaken e ju som baken.
c stolpen er da meget lett og montere, Setter den da bare utpå org c stolpen. Er pungtsveisa runt den orginale ruteramma. Lett som en plett og da ser det ut som org m3. Det er penest etter min mening ihvertfall.
Kollade in priset på bakskärmar till m3:an och med dagens valutakurs så blir det 6963.88 svenska kronor + frakt
Då är det både höger och vänster bakskärm.
Någon som vet hur mycket bakskärmarna kostar på bmw ?
Lillbrorsan köpte plastkit för M3-breddning, framspoiler, framskärmar och bakskärmar för runt 10000kr från en firma här i Karlskrona. Tror dom heter Adolfssons nånting. Jävligt schysst kit faktiskt