bmw 318 is -91 e30.
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
bmw 318 is -91 e30.
Hej ska nu sälja min bmw 318 is i "befintligt skick"
Kaross har gått ca 22000 mil motorn ca 19000 bytt kaross pga krock.
den är svart metallic och fin i lack. har fin inredning inte en reva å en snygg ovanlig bmw sportratt. (jag har aldrig sett en sån förr)
Rost finns i skärmkanter bak men inte så farligt mkt,en liten byngel på bakluckan pga inbrottsförsök inte stor men ändå störande om man tittar på den. Är en trasig vacum koppling så att den bluddrar ibland annars går den kanon bra. vänster bakhjulslager är på sista svängen har ett nytt liggandes i baksätet. den är besiktad men avställd nu för att den har stått i över 1 år nu under tak.
bara att fråga på mer eller p-messa
antonsundquist@msn.com
mvh//Anton
Kaross har gått ca 22000 mil motorn ca 19000 bytt kaross pga krock.
den är svart metallic och fin i lack. har fin inredning inte en reva å en snygg ovanlig bmw sportratt. (jag har aldrig sett en sån förr)
Rost finns i skärmkanter bak men inte så farligt mkt,en liten byngel på bakluckan pga inbrottsförsök inte stor men ändå störande om man tittar på den. Är en trasig vacum koppling så att den bluddrar ibland annars går den kanon bra. vänster bakhjulslager är på sista svängen har ett nytt liggandes i baksätet. den är besiktad men avställd nu för att den har stått i över 1 år nu under tak.
bara att fråga på mer eller p-messa
antonsundquist@msn.com
mvh//Anton
Last edited by Bolaget on 21 Sep 2008, 08:25, edited 2 times in total.
har du bilder på den och vad ligger priset på?
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
fixa gjärna några bilder är intresant att köpa en vinter bil. 

Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
PaparaZZi wrote:fixa gjärna några bilder är intresant att köpa en vinter bil.
http://tinypic.com/view.php?pic=2gvkift&s=4
hittade bara en gamal mörk bild

- Overcharged