Hehe måste kommentera hålen i huven med... va det misstag i rördragningen lr med mening? bara nyfiken, hur som helst är det coolt som fan, dumpen ska spotta och fräsa utanför bilen, helrätt!
///Peter wrote:Hehe måste kommentera hålen i huven med... va det misstag i rördragningen lr med mening? bara nyfiken, hur som helst är det coolt som fan, dumpen ska spotta och fräsa utanför bilen, helrätt!
haha det va såhär, jag bytte grenrör och Wg samt dump så jag fick sätta dumpen där tomgångsmotorn ska sitta för jag hade inge lust att svetsa om allt samma med grenrör hade itne lust att börja svetsa om grenrör och en massa så det ska fixas i vinter .
Hahaha!!!
Legat på stoppet för mycket vid burnisarna!?
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
Sådär nu e jag iaf uppe på lite roligare laddtryck, laddar 1 bar nu åker förmodligen och köper en Wallbro pump imorn så den orkar pumpa tillräckligt med soppa iaf. bilen går riktigt bra nu bara lite problem med en koppling på tryckröret som har en tendens att ploppa av men det fixar jag
Christian.N wrote:Fan vad skönt att det börjar lukta lite ladd här inne
Har ni hittat nåt work än då eller är det bara lösdriveri som gäller
Ja det tycker jag, åker och hämtar en Soppapump hos andreas på Radiopower imorn, Trevliga killar det där . nja har ju sökt lite får lite svar snart tror jag hämtar nya slicks imorn också eller jag beggade men nya för mig då mina inte ville va med så länge.
va ute idag och testade med lite olika wg fjädrar och filmade en liten snutt med dubbla fjädrar då det bara skenade iväg typ slog av vid 1,2 bar det va vid ca 5500rpm liten snabb filmsnutt med mycket gap och skrik haha.