Bänkade Bmw:n Igår :)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Hur
tony wrote:?hur kan det skilja så mycket mellan bromsbänkarna?
Är det inte dumt om det inte skulle stämma !!
menar för firman som bromsat..Dåligt rykte mm.
angående nanomaskinen på tv..den bryter ju mot naturlagen eller..
He..
nå bäckis och ärtan tror på en sak å vi en annan och den får ju hjuleffekten nästan exakt så det är en ganska så ärlig bänk ändå enligt testen som har gjorts så är superflow högst upp och stämmre bäst avv alla bänkar....firman har gott rykte i sverige där det handlar om drag racing åtminstone
tony wrote:?hur kan det skilja så mycket mellan bromsbänkarna?
He..
Är inte "bänkens" fel att siffrorna ser lite udda ut här.
- Bmwandreas
- Moderator
Fido85 wrote:tony wrote:?hur kan det skilja så mycket mellan bromsbänkarna?
He..
nå bäckis och ärtan tror på en sak å vi en annan och den får ju hjuleffekten nästan exakt så det är en ganska så ärlig bänk ändå enligt testen som har gjorts så är superflow högst upp och stämmre bäst avv alla bänkar....firman har gott rykte i sverige där det handlar om drag racing åtminstone
Okej..Men du fick ur 350 hk ur motorn...och 280 på drivhjul!
Låter mycket i slir mm..
joo jag käftas inte emot jag sa bara att vi tror olika å sånt så int var dt nå annat men en sak...om jag inte har missförstått så tar autom.låda bort mkt effekt också mot en manuell? om jag inte har missförstått...vet ju ej hur mkt men ...nåjaa jag är nöjd med den som den far med dedär laddet att börja med och snart får man väl värstinglådan också som tål lite effekt
-
Anders Elenius wrote:kul att bilen funkar iaf. 280hk på hjulen låter ju vettigt...
hmm... va ska du köra med för värstinglåda ?
joo jag är nöjd som den är tills sommaren kommer så ja ska försöka få byggt ihop en Vettig motor tills det så jag väntar på kolvarna och stakarna av ppf nu så jag köper lite i gången då det har blivit så dyrt allt redan nä vi ska köp en från summit som klarar 1500 hk utan problem för dom är skitbilliga då dom e nya
-
Anders Elenius wrote:oki, lär väl kosta en del
Ska du köra på gatan nå eller bara strippen och likn.?
E do vid Sundsten och bygger eller?
det är nog som gatbil men strippen ska väl provas nångång då det finns lite mera änn 500 hk under huven men får se när det blir joo vi är nog vid sundstens och bygger jag bygger hans hemsida och han bygger min bil :D:D
-
Anders Elenius wrote:Har suntechmotorsport upp sån sida nu eller?
den gamla .tk sidan funkar ju inte...
nää tyvärr den är nere nu som bäst men den kommer nog upp snart igen..jag ska ringa åt han som har sidan nu som bäst på servern så tar jag hand om den för jag har den uppdaterade versionen av sidan och lägger dit allt nytt...så jag meddelar direkt då den är uppe igen