Hej är det någon här som har några erfarenheter ifrån
http://www.x-tuning24.de
första gången jag beställer därifrån och fick att jag skulle överföra pengar till deras konto... så jag e inte så säker...
Vad säger ni?
X-tuning erfarenheter
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
X-tuning erfarenheter
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
ingen alls?
Men vad tror ni själva om dem efter att ha sett hemsidan och lite så? är det normalt att man betalar sina prylar genom insättning till företagets konto? jag e helt ny på att köpa från internet av andra länder så hjälp hade varit uppskattat
Men vad tror ni själva om dem efter att ha sett hemsidan och lite så? är det normalt att man betalar sina prylar genom insättning till företagets konto? jag e helt ny på att köpa från internet av andra länder så hjälp hade varit uppskattat
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
- Strandholm
När jag köpt av Schmiedmann så har jag använt kreditkort. Det är ju också förhandsbetalning ?
Om det är ett litet företag så kanske dom inte har kapacitet att hantera kreditkortsbeställningar utan använder mest postförskott och förskottsbetaningar genom vanliga överföringar.
Men när det dessutom är utomlands så blir det ju lite mer riskfyllt.
Du gör som du vill.
Risk vs gain
Finns varan någon annanstans?
Hur mkt billigare är den där?
Är det vart att riskera för den lilla insparningen?
Om det är ett litet företag så kanske dom inte har kapacitet att hantera kreditkortsbeställningar utan använder mest postförskott och förskottsbetaningar genom vanliga överföringar.
Men när det dessutom är utomlands så blir det ju lite mer riskfyllt.
Du gör som du vill.
Risk vs gain
Finns varan någon annanstans?
Hur mkt billigare är den där?
Är det vart att riskera för den lilla insparningen?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
- Strandholm
Brox wrote:tack för svaren
men det är fortfarande svårt att veta... när man e så go på tyska som jag e ;D haha... men får väl typ lita på dem! om ja inte får nåt får jag väl hänga ut dem på zatzy eller nåt annat...
nää du anmälar dom då bara...men räkna med att det tar ju en stund före det kommer...okej inte är det ju långt till tyskland osv men värt att pröva...
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Tel:+358504210611