veriz wrote:har du gått igenom blocket någonting? uppmätt? honat?
var befinner sig delarna?
mvh jimmy
Blocket är helt ok. Orginal kryssrepor i loppen är kvar hela vägen upp. Inga vändkanter eller dylikt såklart.
Jag hade själv bara tänkt snygga till honingen manuellt.
Blocket är som jag skrev toppdeckat och fräst för pyramidringar som man även får med vid köp.
Det är ju nya lager, ringar å allt med..
Grejerna ligger i Stallarholmen, 1 mil från Strängnäs. 10 mil väst om Sthlm längs E20.
Feminism: Ideologin som bottnar i att alla män är svin och att alla kvinnor är lika bra som män.
Det låter ju kanon bra! jag e väldigt intresserad, renoverat motorblocket själv? sitter det kompsänkta kolvar i? mätte du upp veven innan du bytte lager? har du kvitton på lager med mera?
veriz wrote:Det låter ju kanon bra! jag e väldigt intresserad, renoverat motorblocket själv? sitter det kompsänkta kolvar i? mätte du upp veven innan du bytte lager? har du kvitton på lager med mera?
mvh jimmy
Ännu bättre, du får allt i delar. I förpackning.. Mao så VET du att allt är sjysst, mot att du får skruva lite några timmar.
Feminism: Ideologin som bottnar i att alla män är svin och att alla kvinnor är lika bra som män.
det låter bra! menar inte att vara negativ eller något, men många verkar inte ha någon riktig pejl på bottendelar! kan du kolla upp vad bussgods kostar? till göteborg! eller ska vi försöka mötas någonstans i helgen?