Den går bra asså..

Kul med sånt sjukt intresse runt bilen..
Kommer upp nåt klipp imorgon kanske, nu ska jag ut å fira att 230 gränsen vart spräckt duktigt
Ban personalen kom och berättade snällt att åker du lite fortare kräver vi skärm på bilen..

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Kolla så triggerskivan sitter som den ska. Gissar att min lossnade i samband med liknande felväxling!Insanity wrote: Skickade i 2:an istället för 4:an en repa som resulterade runt 10 000rpm..
Men den verkar ha klarat sig för det gick helt oki repan efter förutom att det börja misstända lite på 4:an men det kanske e dags att byta stift igen..
Ska kolla det för det tjöt som fan om remmen när jag körde in den i garaget å det har de aldrig nånsin gjort på nån av mina bmw´s..ippe wrote:Kolla så triggerskivan sitter som den ska. Gissar att min lossnade i samband med liknande felväxling!Insanity wrote: Skickade i 2:an istället för 4:an en repa som resulterade runt 10 000rpm..
Men den verkar ha klarat sig för det gick helt oki repan efter förutom att det börja misstända lite på 4:an men det kanske e dags att byta stift igen..
Desamma, tur för dig att vi inte körde i samma klassM3JONAS wrote:Kul att det funkade så bra Stefan och kul att träffas utanför nätet. Härligt ryt i maskinen.
Lånet av ditt bladmått gjorde susen för sen började min bil att gå bättre...
Har detrobert wrote:du verkar ha lite turbo lagg med lillaggregatet du harskulle va fränt med shiftcut/gearcut och bra preppad bana
Ja vafan, kanske blir så.. Inte hunnit kollat upp bilen om den är 100% än men annars kanske man kan komma upp ändå..grenade wrote:kommer du och guling till orsahade varit sjukt kul!
styr upp lite partaj om du kommer upp!