Satt i en m50b28 i vintras för besiktning =)
Nu har jag gatmappat den lite grovt säger bara fy fan vad trevlig maskin.
Go respons och trevlig från botten, var uppe på 0.8bar och då kändes den som min gamla m50:in med 2.2 bar =)
AndreasT wrote:Satt i en m50b28 i vintras för besiktning =)
Nu har jag gatmappat den lite grovt säger bara fy fan vad trevlig maskin.
Go respons och trevlig från botten, var uppe på 0.8bar och då kändes den som min gamla m50:in med 2.2 bar =)
Måste kännas gött. hoppas du har nå fäste?
Per Grafström perper_87@hotmail.com
maila om ni vill ha nr.
Sveriges fräschaste 318is?
Känns gött som fan efter allt slit, har fixat med alla småsaker nu i veckan så nu är den 99% klar, så fattas en riktigt mappning å toning av rutorna så är jag nöjd med den. Ang fäste så ritar den ganska frisk med 265:orna, hade hoppats på lite bättre fäste iallafall men nu kommer turbon ganska kvikt vilket bidrar rejält.
Tackar, silken resa =)
Hittade ingen transport så vi åkte de 44milen kl 02.30 från Göteborg, lagom inkörning för motorn =). Började mappa och när Andreas satte igång med Autotune skrattade jag bara hur jävla fint det funkade i Dynapacken. Motorn lät brutalt och gav på 0.7bar 666hk, 688Nm på hjulen.
Sedan ett pull på 1.4bar som dalade ner till 1.3 på slutet. Spridarna gick på 98%. Blev 912hk, 985Nm på hjulen. Motorn ÄR helt brutalt, körde hem de 44milen nöjd som fan och den går riktigt fint. Får tacka PPF och mina medåkare för en trevlig dag.
lite trött efter att varit följebil i alla 88milen!
och druckit sunkit bensinstations kaffe
men måste säga att det ser jävligt fränt ut när man ligger i 120kmh
och man hör andreas ge full trottel
och man ser att det ryker om däcken och det blir långa svarta spår
och detta på den fjolliga smyg mappen med 0.7 bar