Nja du en vit 1988 M3 chassi
10000 plus frakt från California Ingen rost lite tilltryckt på ena sidan. se bilder
Mvh
Magnus
http://www.mktrader.com
1988 M3 chassi 10000+frakt
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Strandholm
Sköter du importen iomed att man numera måste äga bilen i usa föratt kunna få den reg i sverige över huvud taget om jag förstått det rätt?
Men blir den registrerad i Sverige ens? (endast för reg givetvis, ej regbes dvs)
Du har inga vidare uppgifter på bilen? förutsätter att den saknar drivlina men finns allt i hjulupphängning, bromsar osv kvar? vad skiljer euro och us spec m3?
Viktigaste är väll: är den rak? lite plåt är inga problem men mindre skoj att dra upp den i riktbänken om man inte varit inställd på det från första början.
Lite mer information överlag vore fint...
Svara via PM om du föredrar det.
Men blir den registrerad i Sverige ens? (endast för reg givetvis, ej regbes dvs)
Du har inga vidare uppgifter på bilen? förutsätter att den saknar drivlina men finns allt i hjulupphängning, bromsar osv kvar? vad skiljer euro och us spec m3?
Viktigaste är väll: är den rak? lite plåt är inga problem men mindre skoj att dra upp den i riktbänken om man inte varit inställd på det från första början.
Lite mer information överlag vore fint...
Svara via PM om du föredrar det.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Importen kommer att hamna i ditt namn o om du tar in chassit som tex skrot eller reservelsbil sa behovber du inte regga den foran du har byggt iordning bilen. ingen skatt heller pa detta vis. Ditt namn kommer att sta pa agarbeviset fran usa. Det ar ett chassi o inget annat, platen e den anda skadan som finns pa den motorhuven star oppen pa bilden i fronten linar den upp fint e dock till tryckt pa hoger sidan bak. M3 E30 ar samma spec som i swe fran E36 andrade dom smog lagen har och blev strangare pa avgaskraven sa bmw fick sanka effekten. Alla papper osv finns pa fordonet.
Jag jobbar sjalv pa www.calship.com samt att ja har mitt foretag www.mktrader.com
Vi skickar till Gbg och Sthlm sedan far frakten fran sthlm eller gbg sta pa koparen. Vara kontaktpersoner i swe lossar den osv sa att de e bara att hamta den pa karra.
Mvh
Magnus
Jag jobbar sjalv pa www.calship.com samt att ja har mitt foretag www.mktrader.com
Vi skickar till Gbg och Sthlm sedan far frakten fran sthlm eller gbg sta pa koparen. Vara kontaktpersoner i swe lossar den osv sa att de e bara att hamta den pa karra.
Mvh
Magnus
-
MSN mankan_gbg@hotmail.com email magsofsweden@gmail.com mobil +1 714 425 1574
Jobbar även med att hitta bilar åt folk o sen skicka hem inte bara M3 chassit.
Bilar Båtar Mc Jet ski Cross Reservdelar Däck Fälgar mm.
Mvh
magnus
Jobbar även med att hitta bilar åt folk o sen skicka hem inte bara M3 chassit.
Bilar Båtar Mc Jet ski Cross Reservdelar Däck Fälgar mm.
Mvh
magnus