det menar du.. Har du någon bild på ditt grenrör så man kan se hur du dragit 1,2 o 3 ans rör? Eller är det industriella hemlisar? Tror du jag blir sugen att fyra upp min maskin efter att ha sett filmerna o läst här om din bil? Helvete! du kan åka dit för hets mot bilfåne!
Nu så är det väl dags att uppdatera lite....
Det som har hänt är att igår blev den besiktigad UA av bilprovningen, så nu skall det bytas motor så fort som möjligt. För i slutet av maj så skall den upp till Avesta å plågas
erikkihl wrote:Nu så är det väl dags att uppdatera lite.... Det som har hänt är att igår blev den besiktigad UA av bilprovningen, så nu skall det bytas motor så fort som möjligt. För i slutet av maj så skall den upp till Avesta å plågas
Grattis! Låter gött med besiktad bil.
Du stannar väl i Hedemora när du endå ska upp till Avesta? Kan jag komma och besikta nya juvelen jag också.
Mvh, vi kommer på Torsdag som planerat så försök att slippa den största bakfyllan.
erikkihl wrote:Nu så är det väl dags att uppdatera lite.... Det som har hänt är att igår blev den besiktigad UA av bilprovningen, så nu skall det bytas motor så fort som möjligt. För i slutet av maj så skall den upp till Avesta å plågas
Grattis! Låter gött med besiktad bil. Du stannar väl i Hedemora när du endå ska upp till Avesta? Kan jag komma och besikta nya juvelen jag också.
Mvh, vi kommer på Torsdag som planerat så försök att slippa den största bakfyllan.
det kan jag tyvärr inte veta än hur fyllan blir Men slå en signal till mig när du e här, så får jag lov att nyktra till lite!
Nu så sitter S38 motorn i bilen och är provstartad. Går som en klocka Men har haft problem med luftningen av motorn nu i kväll.... Någon som har haft problem med det? Funderar på om termostaten kan ha kärvat fast..
Nu så rullar bilen och allt verkar fungera förutom, att det är glapp kontakt någonstans till bränsle pumparna... Men det skall fixas under veckan. slänger upp några bilder.
Hur verkar hx60'n funka?? Tar inte ditt framhjul i innerskärmen som är masserad`?
Vet inte ännu, då bränsle pumparna har inte riktigt fungerat så, det har lixom inte hänt något när jag har gasat... Men tror nog att det kommer att bli bra. Nej, det går att så fint och svänga
Hur verkar hx60'n funka?? Tar inte ditt framhjul i innerskärmen som är masserad`?
Vet inte ännu, då bränsle pumparna har inte riktigt fungerat så, det har lixom inte hänt något när jag har gasat... Men tror nog att det kommer att bli bra. Nej, det går att så fint och svänga
Haha bara snyta ihop kablarna och filma lite lär vara helt brutal!!
Vad är det för liten behållare du har uppe vid kupefläkten? spolarvatten?
Haha bara snyta ihop kablarna och filma lite lär vara helt brutal!! Vad är det för liten behållare du har uppe vid kupefläkten? spolarvatten?
Har fixat bränsle pumparna nu, så det verkar att fungera. Blir nog film efter att jag varit till PPF och bromsat.
Ja det är spolar vatten, man måste ju ha sån där skit för att kunna besiktiga...