DeeXTeeR wrote:markus : jo de va fint.. dom gjort ett jätte bra jobb både han som blästrade och han som lackade.. kan rekomenderas. !.. hur gåre med dina röda btw ?!?
Den är orange Det står still tyvär tills vi är klara med saneringen i garaget... Så jävla surt att ha ALLA delar ligger och man kan inte göra ett skit
DeeXTeeR wrote:markus : jo de va fint.. dom gjort ett jätte bra jobb både han som blästrade och han som lackade.. kan rekomenderas. !.. hur gåre med dina röda btw ?!?
Den är orange Det står still tyvär tills vi är klara med saneringen i garaget... Så jävla surt att ha ALLA delar ligger och man kan inte göra ett skit
Ajuste den såg bara röd ut på bilderna.. sanera garaget brukar ja få göra efter ja byggt...
AndersJ wrote:Du kan ju bara gissa hur avundsjuk jag är på dig Jag hade gärna renoverat en M3 i det skicket. Vad fick du ge för den?
Inget att va avundssjuk på.. skulle ja vetat om hur mycket rost de va skulle ja skrotat skiten istället har ju typ byggt en ny bil.. .. kommer inte exakt ihåg va ja gav för den för fick massor med grejjer till som ja sålde men typ 20k nåt gav ja för karossen efter ja hade sålt dom delarna ja fick till.
AndersJ wrote:Du kan ju bara gissa hur avundsjuk jag är på dig Jag hade gärna renoverat en M3 i det skicket. Vad fick du ge för den?
Inget att va avundssjuk på.. skulle ja vetat om hur mycket rost de va skulle ja skrotat skiten istället har ju typ byggt en ny bil.. .. kommer inte exakt ihåg va ja gav för den för fick massor med grejjer till som ja sålde men typ 20k nåt gav ja för karossen efter ja hade sålt dom delarna ja fick till.
Det kan jhu bli bil utav det där med.....men det jag frågar mig själv är VEM och VAD fan har dessa personer gjort med bilen.... Det är jhu mer rost än plåt på bilen
Fick även hem alla glasfiberdelar som va beställda från Adolfssons Motorsport .. Väldigt trevligt bemötande fick man och GRYMT IMPONERAD på både passform och finish. Kan verkligen rekomenderas !! Man behövde inte bli hulkengrön för att lyfta dom dörrarna kan ja lova
hehe.. jo de blir nice men allt tar för lång tid.. måste säga upp mig och flytta till garaget känner ja.. Ja tyvärr har redan BmwAndreas tagit min färg och känns lite för "copycat" om ja skulle ta samma färg som de va tänkt från början iomed samma motor så den får nog bli rätt så mörk röd tror ja men inte 100% säker.
tycker att jag känner igen den bilen! köpte du den i kvicksund (e-tuna)
om det är den så satt det en 3,5l alpina spis i den när han som jag känner hade den!
k3ZZk wrote:tycker att jag känner igen den bilen! köpte du den i kvicksund (e-tuna) om det är den så satt det en 3,5l alpina spis i den när han som jag känner hade den!
riktigt fint bygge lycka till
mvh steve
jo de måste nog va samma för de va där nånstans i trakterna ja hämta den.. 3,5l motorn köpte ja dock inte och den låg för övrigt bredvid bilen och tvivlar nog på att den nånsin suttit i de men kan ju ha fel..
hehe.. jo de blir nice men allt tar för lång tid.. måste säga upp mig och flytta till garaget känner ja.. Ja tyvärr har redan BmwAndreas tagit min färg och känns lite för "copycat" om ja skulle ta samma färg som de va tänkt från början iomed samma motor så den får nog bli rätt så mörk röd tror ja men inte 100% säker.
Imolaröd kanske?
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!