volvos gröna spridare 465 cc vid 3.8bar
6st 1500kr
mvh stoffe
finns i sandviken
om dom ska skickas e det förskottsbetalning som gäller
0762268144
465cc spridare
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
jo jag såg va det stog men undrar vad problemet är att skicka med postförskott??
du kan ju knappast bli lurad!! men det kan man om man sätter in pengar åt nån som man inte vet vem det är. man kanske inte ens får nå grejjer.
men om du vill vänta på nån som betalar in på ditt konto först så får du väl göra det!! är nog inte så många dom gör det. men nån finns det väl alltid som inte har alla hemma.
du kan ju knappast bli lurad!! men det kan man om man sätter in pengar åt nån som man inte vet vem det är. man kanske inte ens får nå grejjer.
men om du vill vänta på nån som betalar in på ditt konto först så får du väl göra det!! är nog inte så många dom gör det. men nån finns det väl alltid som inte har alla hemma.
-
Jag har skickat iväg saker som inte blivit uthämtade. Det är lagom roligt! Förstår varför folk inte vill skicka mot postförskott!sonix wrote:jo jag såg va det stog men undrar vad problemet är att skicka med postförskott??
www.maggotracing.se | Smoked