Bmw 335 Turbo -88 / Kööken Racing -2/4 *KarossByte* Sida3
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Update på gång..
Vatt i garaget hela dagen i går.. Med Mini & viktor, Ska få bilderna mailade te mej bara, Hade bara nån enstaka på telefonen.
Bilder och mer text kommer snart !!
Liten hint iaf vad som hände i går, Mer rensning.
Vatt i garaget hela dagen i går.. Med Mini & viktor, Ska få bilderna mailade te mej bara, Hade bara nån enstaka på telefonen.
Bilder och mer text kommer snart !!
Liten hint iaf vad som hände i går, Mer rensning.
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
vicco wrote:ZAK wrote:frebee zerooo nadaaaa!
haha
Skickar bilderna i morgon Drullen
Ha ha ha Mini !! De var mycket freebee zoroooooo nadaaaaa i lördags.. Mini aka Spiderman
Viktor, Ja rappa på nu.. Så ja kan uppdatera !!
Från i lördags !!!
Dagen började med att slipa lite golv för min del:
Rutor på väg ut:
Instrument kommer att flockas när buren e inpassad:
Motorrummet ska få se en översyn, Rejäl sådan:
Innan värmepaketet åker ur, Ser ni de lilla rost hålet ?:
Rensat & klart:
Mini vs Drullen:
Nu kommer vi te bilden alla väntat på, JO BONUSBILDEN Enjoy
Dagen började med att slipa lite golv för min del:
Rutor på väg ut:
Instrument kommer att flockas när buren e inpassad:
Motorrummet ska få se en översyn, Rejäl sådan:
Innan värmepaketet åker ur, Ser ni de lilla rost hålet ?:
Rensat & klart:
Mini vs Drullen:
Nu kommer vi te bilden alla väntat på, JO BONUSBILDEN Enjoy
Varför i helvete skulle du påminna mej om bilen, Och väcka liv i denna tråd.. Ja som lagt mej på latsidan & ska fixa med huset var de tänkt
Men visst kom du imån & ta med Viktor =) Så ska vi nog styra opp att lite.. Grejer finns menar ja
Behöver bara hämta lite motivation, Kan du va de Mini ?
Men visst kom du imån & ta med Viktor =) Så ska vi nog styra opp att lite.. Grejer finns menar ja
Behöver bara hämta lite motivation, Kan du va de Mini ?
2månader upphåll !! Detta e inte klok...
Här har de inte hänt mer än sist, Än de som syns på bilderna..Men jag fått nytändning ! Legat sjuk i över 2 vickor, Hostat som ett as och halsen har vatt som ett rivjärn.. Men nu e de dags ett dra igång igen, Buren ska in, Motorrummet ska slipas ner, Har små planer på att blästra hela bilen så fort buren e helt monterad & diverse andra små grejer =) Så vi får se om ja skiter i motorrummet för ett tag då, Dubbelt arbete e bara dumt.
Då ja inte kommer hinna klart te i år, Så ska ja lägga på ett kål te sommaren -09 e bra speksugen nu när alla kompisar börja bli klara med deras bilar...
Mitt mål e MAX 400hk.. Lågt räknat enligt många, Men ja ser verkligenheten.. Har åkt E30 turbo med runt dessa hästar och e mer än nöjd, Tackar Lill-Johan (Codac) för den åkturen =) Så de blir väl ja och Bruan (Doktorn) som kommer ut te nästa år och speeka med resten av alla kööken medlemmar
Team kööken Racing snart på häng. Runt korvmojjen igen
Var tvungen att skriva av mej lite.
Over and out !!
Här har de inte hänt mer än sist, Än de som syns på bilderna..Men jag fått nytändning ! Legat sjuk i över 2 vickor, Hostat som ett as och halsen har vatt som ett rivjärn.. Men nu e de dags ett dra igång igen, Buren ska in, Motorrummet ska slipas ner, Har små planer på att blästra hela bilen så fort buren e helt monterad & diverse andra små grejer =) Så vi får se om ja skiter i motorrummet för ett tag då, Dubbelt arbete e bara dumt.
Då ja inte kommer hinna klart te i år, Så ska ja lägga på ett kål te sommaren -09 e bra speksugen nu när alla kompisar börja bli klara med deras bilar...
Mitt mål e MAX 400hk.. Lågt räknat enligt många, Men ja ser verkligenheten.. Har åkt E30 turbo med runt dessa hästar och e mer än nöjd, Tackar Lill-Johan (Codac) för den åkturen =) Så de blir väl ja och Bruan (Doktorn) som kommer ut te nästa år och speeka med resten av alla kööken medlemmar
Team kööken Racing snart på häng. Runt korvmojjen igen
Var tvungen att skriva av mej lite.
Over and out !!