http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=209
* Holset HX40. Avgashus 14. Blästra eller polera kompressorhuset, ser inte allt för fint ut idag. Dock EJ skadat på minsta lilla sätt. Fläns för grenrör,downpipe och olja in medföljer. 2.5" 90 graders böj ingår, passar turbons utlopp mot IC/motor. 3000kr. Såld
* Volvos ljusblåa spridare, 391cc @ 3.8 bar. Helt nya. 6st. 1300kr inkl frakt. Nedsatta 200kr
* Sinterlamell från PPF, helt ny och aldrig använd. Fyrpuckad. 228mm. 1100kr. Såld
* Wastegate 50mm (fläns mot grenrör medföljer) och "XS" dumpventil. 600kr. Sålda.
* IC (mått kommer). 3" utgångar. Helt ny. 2st 3" raka silikonslangar medföljer. 600kr. Såld
* Skylthållare. 100kr. Såld.
* Walbro 255 lph pump. Flödar för ca 500hk. Helt ny och aldrig använd. Kostar 1500kr från PPF. Passar bra i org E30 och E36 tankarmatur. Kolla sista bilden. 1200kr inkl frakt. Såld.
Tyvärr skickar jag inte mot postförskott då jag ganska nyligen fick två paket tillbaka-skickade för att köparna inte hämtade ut dom. 600kr x2 i fraktkostnader var inget kul att betala. Jag har gjort affärer med många här tidigare så den som inte litar på mig får väldigt gärna fråga runt.
Högsta bud gäller ifall två stycken vill ha samma vara.
Det kan hända att lite mer saker kommer ut på annons, beroende om jag har glömt något eller kommer på något som inte behövs.
Kontakt via PM eller 0735367057.
-------
Turbon.

Dagens skick på kompressorhuset.

IC, dump, wastegate och spridare.

IC och silikonslangar.

Spridare.

Lamell.

Skylthållaren.

Pumpen.

Mvh Mathias