BMW motorer

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Overcharged

BMW motorer

Post by Overcharged »

är det någon som vet någon bra och billig firma, forum eller liknande som säljer bmw motorer??

förutom här på ppf då;)

motor som jag söker efter i så fall är m50b25 utan vanos.....
Strandholm

Post by Strandholm »

www.schmiedmann.com

dom brukar ha en hel del beg. motorer till salu om du nu söker firma som säljer.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Braxen

Post by Braxen »

Finns ju en "firma" som kallar sig just för BMW-motorer och brukar annonsera flitigt på bla Blocket. :roll:

Om vi nu slutar med ironin, så är det väl enklast att kolla på www.bildelsbasen.se efter begagnade och ska du ha en renoverad/utbytes så finns det ett par firmor som tex http://www.mo-re.se/
FoX

Post by FoX »

Braxen wrote:Finns ju en "firma" som kallar sig just för BMW-motorer och brukar annonsera flitigt på bla Blocket. :roll: /

Är det han som köper motorer i tyskland o importerar etc.. han som sålde "renoverad" m5 motor till en kille här på ppf forumet (det ska väll finnas en tråd om det)

Han verkade skumm alla fall. så ett hett råd är väll att "kolla upp" om det är den gubben som försäker sälja på dig någon motor.
/Fredrik Strengbohm
WWW.E30.SE

0703252017
Eskilstuna
Overcharged

Post by Overcharged »

men den gubben (bmw-motorer) är väl ingen seriös kille att köpa ifrån när man läst så mkt skit om han!
ingmar tror jag han hette om jag inte har helt fel men får väl kolla upp lite företag då...har inte bråttom :lol:
långt till vintern :wink:
Strandholm

Post by Strandholm »

Funkar kanon att köpa av privatpersoner annars också.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Post Reply