vid installation av eftermarknadsinsprutningar så brukar det i regel alltid gå bort 50% av tiden i andra strul än med just insprutningen. Därav är det svårt att sätta fast pris. gissningsvis har väl 1 eller 2 av de 15 bilar jag installerat insprutningssystem på funkat mekaniskt..
Ni har väl "färdiga mappar" som ni justerar,eller har jag fel?
Om bilen är "körbar" borde det väl inte vara nå större probs?
man lär väl boka tid hos ppf när bilen rullar
Mapparna stämmer aldrig från motor till motor.
Men man kan allafall starta den och se att den inte läcker och så, men man ska aldrig köra på laddtryck med en startup mapp.
Bmwandreas wrote:Mapparna stämmer aldrig från motor till motor. Men man kan allafall starta den och se att den inte läcker och så, men man ska aldrig köra på laddtryck med en startup mapp.
Mvh
hehe kanske va jag som blev för modig med startmapppen när min kolv ¨försvann¨ ville ju bara testa lite
Bmwandreas wrote:Mapparna stämmer aldrig från motor till motor. Men man kan allafall starta den och se att den inte läcker och så, men man ska aldrig köra på laddtryck med en startup mapp.
Mvh
hehe kanske va jag som blev för modig med startmapppen när min kolv ¨försvann¨ ville ju bara testa lite
mendet förde ju nånting gott med sig ditt projekt spårade UR helt så vi väntar tills du har bilen på gatan