Var många här som fortf hängde på fritidsgården då det där ägde rum
Hms, är inte det min M3:a? Den som Köhler har ägt...
Det kan kanske stämma...iaf patrik som har denna tråd gjort i ordning motorn på den och lackat om den etc...är väll daytona idag med special inredningen..
Vision79 wrote:ho ho ho, kolla vad jag hittade på AP!!
Din gula gamla stroker 2.5l M3 postbil som du rökte av det mesta med -00 (var det 1.05 på kinnekulle med gatdäck?)
Var många här som fortf hängde på fritidsgården då det där ägde rum
Hms, är inte det min M3:a? Den som Köhler har ägt...
Det kan kanske stämma...iaf patrik som har denna tråd gjort i ordning motorn på den och lackat om den etc...är väll daytona idag med special inredningen..
Fear This wrote:sådär ska de se ut, då kan man ha en vass bil som e lätt å besikta.. typ ta ur wg fjädern & tillverka en schysst skyddsplåt under så
snyggt!
Japp det har varit tanken hela tiden! , om inte annat lär den väll förhoppningsvis bli ganska lättsåld den dagen den byter ägare
Fear This wrote:sådär ska de se ut, då kan man ha en vass bil som e lätt å besikta.. typ ta ur wg fjädern & tillverka en schysst skyddsplåt under så
snyggt!
Japp det har varit tanken hela tiden! , om inte annat lär den väll förhoppningsvis bli ganska lättsåld den dagen den byter ägare
snyggt!
Kan man skriva upp sig ?
ALLT är till salu för rätt pengar! men just nu är den inte det...