jag vet inte om jag vågar kolla på söndag på matchen för tyvärr brukar sverige ha sån jävla tur alltid :/ men allihopa kämpar väl så jag avstår att kolla tror jag ska slänga ut alla tv:n vi har
Om Svea Rike förlorar på Söndag måste man ju deppa i 4år, det som suger
Ja, det var verkligen blandade känslor när det blev Finland. Om Svea vinner är det ju fest i 2 veckor i streck, men om vi förlorar är det ju bara söka sig en ensam plats för de närmaste 4 åren, komma ur dvalan lagom till OS i Vancouver och se en ny "Tommy Salo mot Vitryssland", och inleda en ny 4-års period i ensamhet:D
Näe, nu ska vi inte se så mörkt på det, det kommer bli hårt och tajt på söndag, men vi har definitivt en chans att ta det..
Fido85 wrote:jag vet inte om jag vågar kolla på söndag på matchen för tyvärr brukar sverige ha sån jävla tur alltid :/ men allihopa kämpar väl så jag avstår att kolla tror jag ska slänga ut alla tv:n vi har
Fido85 wrote:jag vet inte om jag vågar kolla på söndag på matchen för tyvärr brukar sverige ha sån jävla tur alltid :/ men allihopa kämpar väl så jag avstår att kolla tror jag ska slänga ut alla tv:n vi har
Vi har ALDRIG tur
joodå det har vi sett förr
Om det är nåt lag som har tur så är det nog Sverige!