Jeg har i det siste bytta toppakning. ORGINAL. Den lakk litt etter noen timer i benken men holdt da unna 817 hk. Må si jeg syns det holdt bra med piano-tråd og ARP bolter.
Men som sagt så fikk vi ikke mindre trykk en 1.2 i trykk og 700 hk under bremsing. Det medførte at jeg i dag har starta med å bygge om litt.
TurboXs wrote:Det har ikke jeg hørt om før men. rart det der.
Jeg har i det siste bytta toppakning. ORGINAL. Den lakk litt etter noen timer i benken men holdt da unna 817 hk. Må si jeg syns det holdt bra med piano-tråd og ARP bolter.
Men som sagt så fikk vi ikke mindre trykk en 1.2 i trykk og 700 hk under bremsing. Det medførte at jeg i dag har starta med å bygge om litt.
Ja det har jeg ikke prøvd enda for bremsa med tur fra oljehuset. Men jeg målte oljetrykket i reg strameren når jeg hadde en lyd jeg ikke fant ut av og der var det 4.2 kg trykk så det skal gå fint. Block off`en selges uten hull der for er ikke sikkert alle som skal ha skal ha turbo der oppe. Men det er lagt inn O-ring som tetting så det er lett å finne hullet , borre og gjenge det opp.