Ja tror inte att ja nånsin kommer att polera ett m20 insug igen =).. Dääremot så kan du göra de själv =).. de timmarna jag har lagt på mitt egna gör att man blir tvungen att ta Bra med flis för att göra nån annans, som man inte ens har tid me =)
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Amplify wrote:hehe. ge ett pris nu å håll käften GNÄLLSPIK!! Du gillar ju att putsa, det vet ju alla ;)
Om ja säger såhär.. de tog säkert 10 timmar att bara slipa bort alla gjutporer med maskin.. därefter återstod slipning med 240 ,320, 400, 800, 1200 och 2000 papper. Därefter poleringen =).. Maaasssa timmar.. du kommer aldrig ha råd .. Å ja kommer ändå inte göra de så spelar ju ingen roll
Ååå nu har man fått toppackningen också, så på freda börjas de meka lite mer på allvar =).. Fick precis klart mitt motorstativ också så man slipper jobba med den nere på golvet på en sj-pall
wuffee wrote:Gott kusin! Då får jag ju ta tummen ur röven och svarva ditt s-hjul också! Har du lämnat iväg svarvningen för kompressor hjulen och så också?
Känner på mig att jag får lägga på rem om jag ska starta upp maskinen först som jag sa
De har fått ritningarna, men sa att de kunde ta ett tag tyvärr.. meen, ja kan ju sätta dit typ allt annat innan kompressorhjulen ändå som tur e.. ja man får se.. du har ju iaf ett grenrör å göra som inte görs på en pissekvart =).. dock så har ja fler saker å putsa på motorstället e på lackering nu me =)
NJa, de stämmer. Grenröret tar nog lite tid.. Men jag kanske chokar och gör de på just en pissekvart med resultat därefter ..
De är de som talar för mig att du ska putts b*ga dig igenom alla alu delar
wuffee wrote:NJa, de stämmer. Grenröret tar nog lite tid.. Men jag kanske chokar och gör de på just en pissekvart med resultat därefter .. De är de som talar för mig att du ska putts b*ga dig igenom alla alu delar
Mvh Uffe
de är nog så =)
Var nere på jobbet ikväll och lyfte toppen å bytte packning. Fick bli en uppsättning Arp till detta också. Satte dit mitt nya kamdrev. Och så lackade ja insuget på de ställen där ja inte kommit åt med polertrissan.
Har använt de senaste lunchrasterna till att svetsa ihop ett motorstativ också så man slipper jobba på golvet me motorn på sj pall =)
Och igår kväll kunde man ju inte hålla fingrarna ifrån polermedlet
Före
Efter
Imorrn blir de lite mer polering av delar som kan monteras på sönda.
Jag är faktiskt lite impad kusin!
Motorstativet är fan snyggare än de jag köpte :\..
Får förhoppningsvis mitt insug idag eller imorgon.. Då ska jag med bling-blinga
wuffee wrote:Jag är faktiskt lite impad kusin! Motorstativet är fan snyggare än de jag köpte :\.. Får förhoppningsvis mitt insug idag eller imorgon.. Då ska jag med bling-blinga
Tackar kusin =)
mm, de e nog bäst de. De tar mååånga timmar vettu
vart ute å gnott fyra timmar nu.. uuuhja.. nu e ja värd många New Castle ikväll.. å de blire också.. hej hopp!