Brorsan sålde en bil, tre dagar senare...

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

kopi

Post by kopi »

zigenarna här i enköping måste ändå ha slagit nått sorts rekord.

En kärring lyckades få in 12liter motorolja(eller va de 14?) under kjolen på statoil:D fyfan asså.. nästan så hon borde ha fått en medalj för det! :lol:

EDIT: 20 liter va de! 4st 5 liters dunkar :D haha
Last edited by kopi on 01 Feb 2008, 12:45, edited 1 time in total.
makkan_nykvarn

Post by makkan_nykvarn »

invandrare okej o göra affärer med. svenskar likaså o alla andra oxå utan dom där zigge typerna.. finns fan inge värre folk. här i tälje ser man dom komma på stan med nyligen stulna bilar,mopeder,cyklar.. ja va fan som helst. o man vet att dom är stulna för alltid samma sak en ruta öppen (mitt i vintern) lr sönderbruten dörr!.. fan har dom där "människorna" ingen skam i kroppen?
kan nås på: 0704786284
robbz

Post by robbz »

hehe känner en kille som jobbar som väktare i Gävle, han ertappade en zigenarkärring som var i full fart med att stoppa på sig fläskfile´, hela 18 stycken fick hon på sig :shock: ..

har även hört talas om en zigenare som hade en specialtillvekad ställning under kjolen, hon fick med en symaskin ut under kjolen :wink:

/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
HenrikF

Post by HenrikF »

jag köpte en 325 ix av en zigenare i malmö 1998. den va lite risig, han ville ha 17000 för den, men han ville ha pengarna i förskott, var lite tveksam först men kände honom lite halft så han fick pengarna (skulle betala igen det sista han hade kvar på lånet)
Sov rätt illa den natten, dagen efter ringde jag, vi bestämde tid och plats, sen hämtade jag bilen av honom, i samma skick han beskrev den. Huuur smidigt om helst. nu är denna kille ett undantag, men faktum kvarstår, han kunde blåst mig på pengarna men gjorde det inte.
Och jag sitter inte och hittar på allt för att glorifiera zigenare, faktum är att jag inte gillar dem nått vidare generellt.
robber

Post by robber »

Ringer en ziggis eller om det komemr en när man bestämt tid så gå bara därifrån. Skulle aldrig göra affärer med en Zigenare. Bodde några i närheten av mig när jag var liten så har tyvärr lite erfarenhet. Dock ska man inte dra alla över samma kant......
s2_i_e30

Post by s2_i_e30 »

ja vet en sigenare som hadde snott en hel lampkrona under kjolen.. dom tyckte att det "klirade" om henne när hon stapplade ut ur affären.. det är bra gjort.. sen en annan sinkis som snott toalett sitsen på en vägkrog.. då måste man fan sno allt man ser :)
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
airs

Post by airs »

robbz wrote:hehe känner en kille som jobbar som väktare i Gävle, han ertappade en zigenarkärring som var i full fart med att stoppa på sig fläskfile´, hela 18 stycken fick hon på sig :shock: ..

har även hört talas om en zigenare som hade en specialtillvekad ställning under kjolen, hon fick med en symaskin ut under kjolen :wink:

/mvh

Men det är ju det dom har, ställningar med hyllor under kjolen.. jävligt komiskt :lol:
makkan_nykvarn

Post by makkan_nykvarn »

jävligt praktist iof men dom lär ju ha mkt ryggskador me tanke på hur mkt dom bär där under hela tiden me tanke på att dom snor skit precis överallt :D
kan nås på: 0704786284
petta

Post by petta »

Tajkon som köpte mersan av mig kom från eskilstuna,mersan är bajs brun med röda fläckar på...Är det någon som ser han gör INTE affärer med puckot..
oddis

Post by oddis »

"Han ar sån pojke som inte mår bra"... (no offence) :P

Stor credit for at vara så lugn. Jeg hadde mistet hodet etter 3 min og slangt så mange injurier på dom at dom hadde slangt på røret. Noe av det beste jeg har hørt på leeenge :lol:

Ni borjar få et stort problem med "flerkulturen" i Sverige også. Vi borjar få samma problem i enkelte steder av Norge også.. :?

Slang alt sånt pakk til vidda i norr sverige/norge i -25C, så kan dom blåsa hverandre...evt vurdere at resa "hem".
Pontus_bmw

Post by Pontus_bmw »

Haha ja jävlar :lol: vilka stördingar :D
CorsaManiac

Post by CorsaManiac »

Jösses det där va nog det värsta jag hört :shock:
M3JONAS

Post by M3JONAS »

Haha, härlig story!

Apropå förslaget om att blåsa varandra i norr så kommer jag att tänka på filmen "Babas bilar" någon som sett den?
525mannen

Post by 525mannen »

Skrota papprena! :D
TimS

Post by TimS »

affe wrote:ÄNNU ETT BRA EXEMPEL ATT UTLÄNNIGAR/ZIGENARE OCH AFFÄRER INTE ÄR BRA KOMBINATION.

det gick bra med oss igår väl? 8-)
affe

Post by affe »

Gick fint :D Du hade ju ingen "hej kompis sista priset" attityd
Alfred Andersson
affe.andersson@hotmail.com
Tel 0702803567
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

länken funkar inte ? :oops:
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply