Porris&Biffen -Första konvertering

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

B!ffen

Post by B!ffen »

Turbo Tarzan wrote:Va faen grabbar!! Ja hinner ju både bli klar med Ådin o Bimmern innan ni ens börjat leka med eran familjesläde!! :lol: Dax o röra på påkarna lite nu innan ni blir så gammla att ni inte orkar mer :D :D :D
PS: Audin snart klar DS:

Det går lite segt ja :( . Jag är aldrig hemma längre, och när jag väl är de på helgerna har jag inte så stor lust att ligga i garaget.
Så nu håller jag på att säljer av lite delar till bilen.
Och Porris ska få köpa karossen av mig.
Det är bra de, men vad fan åker ni i nu då? Eftersom fååården är skrotad? Och du! Har Porris fått kolvarna ännu? 8)

Mvh
/ Stefan Svensson i Mariestad

# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96 [Projekt]
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96 [Kaross]
# VW Passat 1,9 TDI -98 [Brukis]

0708-395696
Turbo Tarzan

Post by Turbo Tarzan »

Självklart har porr-gubben fått sina kolvar. Se nu till att han väger in dom ordentligt innan dom åker i blocket, annars ska han få med mig o göra :wink:
B!ffen

Post by B!ffen »

Turbo Tarzan wrote:Självklart har porr-gubben fått sina kolvar. Se nu till att han väger in dom ordentligt innan dom åker i blocket, annars ska han få med mig o göra :wink:

Fixar jag vettu ;D

0708-395696
Porris

Post by Porris »

får köra en liten uppdate utan bilder då efter som jag är så bra på att komma ihåg kameran :oops:

bakvagnen ligger på golvet och har påbörjat isärmontering av den för en allmän koll. ska nog bli ett diffklumps byte på den med. någon som har en bild där man kan jämföra stora o lilla klumpen till e30? vet attt jag hittade den någon stans men nu hittar jag inte den....

tanken har jag också rivit ner och tömt.

ja det enda som sitter kvar på bilen nu är bromsrör, bränslerör och framvagn. snart börjar det roliga. 8)
B!ffen

Post by B!ffen »

Nu gör jag mig alltså av med karossen till Porris för 800 :-... Har som sagt inte tiden längre... Kommer att hjälpa till när de behövs så klart.

Och det lär komma ett eget projekt med tiden ;)

0708-395696
Post Reply