E30 327 evo turbo STULEN
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Lite OT just nu kanske..
men satt och läste lite i tråden och på andra-sidan såg ja att Ärtan slår ner på MSD-kablarna..Tycker dom och alla andra vare så nöjd med Msd grejerna men de tycks vara delade meningar..
hur funka dom för dej?
Mvh
men satt och läste lite i tråden och på andra-sidan såg ja att Ärtan slår ner på MSD-kablarna..Tycker dom och alla andra vare så nöjd med Msd grejerna men de tycks vara delade meningar..
hur funka dom för dej?
Mvh
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
moonzhine wrote:Lite OT just nu kanske..
hur funka dom för dej?
Mvh
Ärtan har förklarat varför han sa så och säger nu att MSD är fina grejer. Finns tråd ang MSD kablar i turbo delen.
/ Mvh Jimmy
Jimmy J
Alive.se
Tack till: HULTA, Vänner, Peter
Alive.se
Tack till: HULTA, Vänner, Peter
andré wrote:Nu blir det hus. Inte för pengarna räcker långt där men tiden hjälper en mycket.
Jag håller på med en bubbla. Ska bara ha den att glida med. 34hk är respekt
oj oj..
håller på med en bubbla i skolan. gud va mycket spackel det är !
du får lägga upp en bild på den.. för antar du ska ha100% finish på den
wuffee wrote:smidigt med en 34hk bubbla får du har du ju chans att springa ikapp och stoppa dem om den blir stulen
Mvh
Uffe
Hehe kan ju inte ha larm i den i heller det är ju 6volt
Ja Ärtan var hel gnällig när jag kom upp med mina men dom funka perfekt och då var det andra bullar i kylen. Typ
Var tvungen att lägga upp bilder på den icke färdig dock och utan mina 17tums fälgar som är beställda Med gammla bult mönstret.
Såg ut så här
Håller på med en bur till en bmw 2002 turbo där imot så jag har inte släppt bmw helt vad tycks. Ska i minst 12 meter rör till.
- Strandholm
Fet, är också lite sugen på en ball bubbla. lite småvässad så kan man ju faktist köra på bakhjulet på gatan!
Ska bli intressant att se bilen med fälgarna på?
Alla bubblor jag sett med gammla bultdelningen och fetare fälgar har sett väldigt konstigt ut.
Finns väll 12volts konverteringskit förövrigt?
Ska bli intressant att se bilen med fälgarna på?
Alla bubblor jag sett med gammla bultdelningen och fetare fälgar har sett väldigt konstigt ut.
Finns väll 12volts konverteringskit förövrigt?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Vill ha den i 6 volt. Det är en 57:a så tycker det passar bäst.
Ja det blir ju inga mega fetta ubergryma works fälgar typen. Blir ju gammalt stuk Men en sån här bil ska bara sänkas som fan och sen glider man rakt fram istället för på tvären
Får börna med cyklen istället hoppas det blir snö så jag orkar bara.
lägger in bild på den igen om någon månad när jag börjat få ihopa den.
Ja det blir ju inga mega fetta ubergryma works fälgar typen. Blir ju gammalt stuk Men en sån här bil ska bara sänkas som fan och sen glider man rakt fram istället för på tvären
Får börna med cyklen istället hoppas det blir snö så jag orkar bara.
lägger in bild på den igen om någon månad när jag börjat få ihopa den.