nä.. syftade på angeleyesen.. undrade ifall du gjort dem själv eller ifall dem e köpta...
ser ju ut som de e angeleyes med mörka lyktor... har för mig att fk säljer såna.. så undrar ifall de e dem eller kanske några andra... eller så har du som sagt gjort dem själv...
xelerator wrote:nä.. syftade på angeleyesen.. undrade ifall du gjort dem själv eller ifall dem e köpta...
ser ju ut som de e angeleyes med mörka lyktor... har för mig att fk säljer såna.. så undrar ifall de e dem eller kanske några andra... eller så har du som sagt gjort dem själv...
men har du monterat dem innanför eller utanför strålkastarglaset...
ser ju ut som om dem e monterade innanför, men med tanke på hur starkt de lyser så måste du ha monterat dem utanför fast skippat plastkåpan.. eller????
nä nog sitter dom på glaset och plasten är med också
fan vad sur man kan bli fick den lilla silicon slangen idag och den är betydlig ljusare än den jag har på tryckrören...
jaha.. men då måste du ha tagit bilderna på bilen (framifrån) vid olika tillfällen med andra ord....
fan va tråkigt att färgen inte överrenstämde... men ser de helt fel ut eller e de bara lite nyansskillnad.. lite olika gör ju inget, men ljusblå och mörkblå kanske blir lite o ta i
jag ska köra med en 745 motor 85:a med civincosprut.
Orginalgrenrör och turbo till att börja med.
Har alla grejor klara(trodde jag) Tänkte börja i helgen
men lär väl inhandla 535 tråg och pump först.
Det räcker väl inte med att bara modda tråget pumpen lär väl bytas också va?
Palten wrote:jag ska köra med en 745 motor 85:a med civincosprut.
Orginalgrenrör och turbo till att börja med.
Har alla grejor klara(trodde jag) Tänkte börja i helgen
men lär väl inhandla 535 tråg och pump först.
Det räcker väl inte med att bara modda tråget pumpen lär väl bytas också va?
Palten
nä det går fint att ta 745 tråget det var bara att jag redan hade ett tråg från gamla motorn