jag behöver veta vad det är för material i och rumtom klumpen på en bmw 325:a 88:a?
det är så att den har rostat eller lossnat i fästet till golvet och behöver antagligen svetsa upp den igen.. nån som vet och kan hjälpa med tips för hur man får det bra. och håller såklart, jag kommer kanske att leverera ca 300-400hk. nån som har haft det här problemet och vet hur man ska göra för att få det bra?
mvh kenny
drivknuten
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
drivknuten
you can`t pee on what you can`t catch...
- Strandholm
- Posts: 3515
- Joined: 20 Nov 2005, 16:08
- Location: Gustavsberg/Stockholm
- Contact:
Sitter den monterad i golvet så är d inte konstigt att den lossnat.
Den ska sitta på bakvagnsbryggan eller vad det nu heter.
Är plåten som håller upp den sönderrostad så är d bara å bege sig till skroten och kapa ur vid infästningen och lappa dit på din bil.
Den ska sitta på bakvagnsbryggan eller vad det nu heter.
Är plåten som håller upp den sönderrostad så är d bara å bege sig till skroten och kapa ur vid infästningen och lappa dit på din bil.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Mej veterligen så sitter inte drivknutarna monterade i karossen.
Nämen, skämtosido, om det är diffklumpens infästning i karossen du menar så är det nog enklast, som Amplify säger, att åka till skroten och kapa bort motsvarande del och svetsa dit. Alternativt går det ju nog om du skär till nya likadana fästen ur 2mm:s plåt som du svetsar fast i en plåtbit som du sen svetsar i karossen.
Nämen, skämtosido, om det är diffklumpens infästning i karossen du menar så är det nog enklast, som Amplify säger, att åka till skroten och kapa bort motsvarande del och svetsa dit. Alternativt går det ju nog om du skär till nya likadana fästen ur 2mm:s plåt som du svetsar fast i en plåtbit som du sen svetsar i karossen.
Henrik Back