Nya kamdrev till M20
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
Nya kamdrev till M20
CNC tillverkade.
Fortfarande samma låga pris = 1500kr/st
Fortfarande samma låga pris = 1500kr/st
- Strandholm
Det är nog rätt mkt som skiljer på dessa nya mot för de gamla...
De nya har ju bl.a gradering och skruvarna kan dras till 17Nm (!!) eftersom det är helicoilgängat. Ingen risk att nåt rör sig mao.
Borde kanske vara lite mer info i webshopen? Eller uppdateringsdags?
Jääääklit snygga är de iaf... Blir man idiotförklarad om man ramar in kamdrev o har på väggen..?
De nya har ju bl.a gradering och skruvarna kan dras till 17Nm (!!) eftersom det är helicoilgängat. Ingen risk att nåt rör sig mao.
Jääääklit snygga är de iaf... Blir man idiotförklarad om man ramar in kamdrev o har på väggen..?
Maria W
-murphy.se-
-murphy.se-
Puman wrote:Det är nog rätt mkt som skiljer på dessa nya mot för de gamla...
Du är partisk, men visst fan blev dom ruskigt fina.
Vore Tor lika snabb som duktig så skulle han bli rik fort
- Nisse Järnet
jävlar också jag som jysst köpte det gammla nu är jag sur!!men men man kan inte få allting här i världen.
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!