Men tycker handbromsen(?) sitter lite konstigt i förhållande till v-spaken? Med de handtaget kan man tro att du gillar att åka å sladda krycka

Mvh
Uffe
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Låter fint de! Komemr ner med Kompjutran, en säck gorbys å en micro nån dag nästa vecka dårobbz wrote:jodå ledig i mellandagarna....klart vi kan göra ett ryck då![]()
Ja, har man för lite pulver i motorn så behövs ju kryckan för jämnan, så de e klart han har den lätt-åtkommligwuffee wrote:riktigt nice de där
Men tycker handbromsen(?) sitter lite konstigt i förhållande till v-spaken? Med de handtaget kan man tro att du gillar att åka å sladda krycka
Mvh
Uffe
ååh tack så mycket, man bockar och bugarBRUZZE wrote:ser sjukt bra ut det där...
forumets fetaste bil,,, inte änns min egen har ngt att säga till om haha
ska bli kul å se den åka sen.
kör hårt nu i mellendagarna när vi "vanliga" måste jobba.
bilden ljuger mer än vad man tror, inte skulle jag satt dit grejerna utan att prova det förstpeppe wrote:Ser ju jävligt bra ut farbrorn!
Dock har jag en fråga, är du seriös med handtagen till handbromsen, okej om det hade varit värsta cittra rally bilen, ser ut som att du kommer vilja bryta av den där efter du misslyckats att få in växeln med den mindre spaket, kanske bilden som ljuger.
Nu var jag bara ärlig, vill inte klaga men imo det ser galet ut
haha låter bra det, har öppet hus för jämnan nu så......körde just hem nobbe, vilken jag just piskade rejält i billjard ikvällpeppe wrote:Jag litar på dig robbz. Än om inte tillräckligt mycket för att komma och dricka öl med dig och din cad mästare
Får väll komma och göra en artikulär besiktning av bilen till sommarne då jag lär kuska runt rätt mycket i Norrtälje / Sthlms trakterna
Haha.. åkte Nobbe på stryk igen, jag ska visa dig på söndag vem som är bäst i Gimo på biljardrobbz wrote:haha låter bra det, har öppet hus för jämnan nu så......körde just hem nobbe, vilken jag just piskade rejält i billjard ikvällpeppe wrote:Jag litar på dig robbz. Än om inte tillräckligt mycket för att komma och dricka öl med dig och din cad mästare
Får väll komma och göra en artikulär besiktning av bilen till sommarne då jag lär kuska runt rätt mycket i Norrtälje / Sthlms trakternanu blir det ut och fortsätta med buren!
/mvh
klart du ska veta va du har för fin bil=)robbz wrote:ååh tack så mycket, man bockar och bugarBRUZZE wrote:ser sjukt bra ut det där...
forumets fetaste bil,,, inte änns min egen har ngt att säga till om haha
ska bli kul å se den åka sen.
kör hårt nu i mellendagarna när vi "vanliga" måste jobba.själv tycker man den ser ut som ett lass skit haha, men förhoppningsvis så ska den likna en original m3 e30 när den är klar!!
Peppe: klart du ska komma och dricka bärs!Nippe wrote:Haha.. åkte Nobbe på stryk igen, jag ska visa dig på söndag vem som är bäst i Gimo på biljardrobbz wrote:haha låter bra det, har öppet hus för jämnan nu så......körde just hem nobbe, vilken jag just piskade rejält i billjard ikvällpeppe wrote:Jag litar på dig robbz. Än om inte tillräckligt mycket för att komma och dricka öl med dig och din cad mästare
Får väll komma och göra en artikulär besiktning av bilen till sommarne då jag lär kuska runt rätt mycket i Norrtälje / Sthlms trakternanu blir det ut och fortsätta med buren!
/mvhHar för övrigt inskaffat lite grejer vi kan spettsa glöggen med!
hehe nej vi byggde så stort som vi bara kunde, så det ska bli lättskruvat samt att man får plats med skydd för kopplingen.M3JONAS wrote:Ser mycket seriöst ut, ser ju inte ut att bli trångt i kardantunneln
Har du satt dit förstärkningsplåt/skydd runt kopplingen, dvs förstärkt med tjock plåt som sbf kräver?
bra illa planerat du bruchaan......måste fixa!Ronta wrote:Suger att man är borta på SöndagHar seriöst inte druckit bierhoofen på evigheter..
Man får väl dränka sorgerna i christmas must och klorin istället