Jag håller på och bli tokig på det här.. Medans jag höll på och lackade massa motordetaljer så hjälpte en kompis till och det är där problemen börjar.. Han skulle demontera och lacka styrservopumpen och fästet. När allt var klart så kom han inte längre ihåg hur det satt osv.. För att lägga till mer problem så har jag två olika styrservos och fästen. Så han vet inte om han har lackat den nyare modellen eller den gamla??
Så om jag försöker nu så kan jag fästa generatorn men inte servon eller tvärt om, servon men inte generatorn. Behöver verkligen hjälp så ALLA tips är guld värda.. Bifogar lite bilder så det är lite lättare att se vad det handlar om iaf..
Mvh Christian
Team Wicked Drifters
E30 325 turbo
Hellre 402 varv i närmaste rondell än 402m rakt fram!
JErngren wrote:Bild 1: Servopump
Bild 2: inte sett förut, kanske bara ett fäste för löphjul
Bild 3: Generatorfäste
Bild 4: Servopumpsfäste
Bild 5: Servopump
Generatorn sitter ju på v.sida av motorn och servopumpen sitter snett nedanför generatorn. allt går bara att fästa på ett rätt sätt.
Bild 2 är en servopump, satt på en E30 jag hade tidigare..
Bild 3: Generatorfäste
Bild 4: Servopumpsfäste
Alltså ang. servo/generator fästerna så får man ju bara dit ett fäste? Kan ju inte skruva dit bägge samtidigt så problemet kvarstår samtidigt..
Får fan inte bägge två att sitta samtidigt!
Ingen som har bilder på hur erat sitter? Gärna några klockrena bilder så jag får dit skiten nångång
Team Wicked Drifters
E30 325 turbo
Hellre 402 varv i närmaste rondell än 402m rakt fram!