RoDe´s 320-blir->325IM Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
du har fått riktigt fin fart på bygget sj håller man på i snigelfart då garage fortfarande saknas
och pengar lika så den här månaden.. men men du får visa upp din bil inom snar framtid då den är nylackad så man får tebax gnistan... btw behöver du fortfarande garage? vi ska ringa på ett i veckan så får se om d kan bli någo
och pengar lika så den här månaden.. men men du får visa upp din bil inom snar framtid då den är nylackad så man får tebax gnistan... btw behöver du fortfarande garage? vi ska ringa på ett i veckan så får se om d kan bli någo
kan nås på: 0704786284
wuffee wrote:finns 7 olika nyanser av diamantsvart.. så då så
Mvh
UFfe
är du säker på det??
var förbi "färghandelsbutik" o dem har alla lacker och nyanser till "typ" alla bilar..
då fanns det bara 4..
btw:
enligt bmw finns det bara 1.. fick lära mig det den hårda vägen,trots att jag försökte förklara att det fanns fler nyanser påstod dem att det bara fanns 1 ..
du Rode.... jag har den ljusare nyansen, dock med mest metallic.. så våra bilar kommer inte likna varann trots allt *ironisk* ..
släng upp lite bilder på lackeringen nu oxo.. de e dags
xelerator wrote:wuffee wrote:finns 7 olika nyanser av diamantsvart.. så då så
Mvh
UFfe
är du säker på det??
var förbi "färghandelsbutik" o dem har alla lacker och nyanser till "typ" alla bilar..
då fanns det bara 4..
btw:
enligt bmw finns det bara 1.. fick lära mig det den hårda vägen,trots att jag försökte förklara att det fanns fler nyanser påstod dem att det bara fanns 1 ..
du Rode.... jag har den ljusare nyansen, dock med mest metallic.. så våra bilar kommer inte likna varann trots allt *ironisk* ..
släng upp lite bilder på lackeringen nu oxo.. de e dags
Blir inte klar idag
Troligtvis Onsdag. Håller på och sätter ihop maskin under tiden.
The Lower Class
-
makkan_nykvarn wrote:bilen såg bra ut hoppas lackeraren nöjer sig idag iaf trevligt o veta att man iaf har någelunda nära till nån ppf snubbe
Jodå, han vart nöjd. Fick klartecken för lack när jag lämnade bilen idag. ÄNTLIGEN. Börjar lackas imorgon.
Under tiden plockade jag ihop motorn. Så gott som klar nu Bara lite remmar, slangar och kabelhärvan som ska på.
Bilder kommer. Kameran utlånad till en lillasyster som är i N.Y för tillfället .
The Lower Class
-
-
-
tut tut
Last edited by makkan_nykvarn on 26 Sep 2007, 15:00, edited 1 time in total.
kan nås på: 0704786284
Tack Makkan för bilderna.
Idag fick man lite gjort.
Monterade lite delar av m-tech2 paketet. Bilen just nu dammig, skitig och hög som ett hus .
Kolfiberemblemen på. Tack till BRUZZE
Motorn så gott som klar. Lite finjusteringar bara och annat smått som ska på.
Hela origininredningen åkte ut. Monterade dom nya stolarna idag. Tack till David på dli-teknik som hjälpte mig och fixa lite fästen. Bilder med stolarna i bilen kommer.
Svänghjulet, lättat och balanserat.
Mer bilder kommer!!!
Idag fick man lite gjort.
Monterade lite delar av m-tech2 paketet. Bilen just nu dammig, skitig och hög som ett hus .
Kolfiberemblemen på. Tack till BRUZZE
Motorn så gott som klar. Lite finjusteringar bara och annat smått som ska på.
Hela origininredningen åkte ut. Monterade dom nya stolarna idag. Tack till David på dli-teknik som hjälpte mig och fixa lite fästen. Bilder med stolarna i bilen kommer.
Svänghjulet, lättat och balanserat.
Mer bilder kommer!!!
The Lower Class
-
Hur går det med bilen? Vill ju se vad som händer!!
Team Wicked Drifters
E30 325 turbo
Hellre 402 varv i närmaste rondell än 402m rakt fram!
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16121
E30 325 turbo
Hellre 402 varv i närmaste rondell än 402m rakt fram!
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16121