före

efter

passar bra nu under bilen iaf

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
E28 wrote:Nja, det var faktiskt du själv som pratade med mig på Mekonomen förra veckan. Eller har du redan glömt det?david__ wrote:haa ja nu fick ja allt nåt att tänka på![]()
... kan de va erik kihl som har pratat me dej???
![]()
Skoj att du fick igång räsern förresten!
ja bara kom du ut o kika. ska små pilla lite efter jobbet imorgon.. så de blir nog att ja e där hela kvällenE28 wrote:Hehe, inte så lätt att veta.![]()
Nej, det har varit lugnt hos mig än så länge. Hade varit skoj å kika lite närmare på ditt bygge nån dag!
Hur mycket laddar du på med kompressorn? Det borde gå att räkna ut ungefär hur mycket den tar.david__ wrote:så nu e den startad o prov körd. kan ju säga att ja blev förvånad över hur mycke hästar den skäl från motorn. men de va kul som fan... filamde en liten film men de blev inget ljud så ja ska filma en ny o lägga upp![]()
bara lite små pill kvar som ja nog hinner efter jobbet imorgon hoppas jag.. de pööööööös gottt som fan iaf![]()
![]()
tjoofff tjofff
ingen som vet hur mycke hästkrafter en kompressor tar bara för att den ska drivas??
Jo det går frammåt, Jag missade ditt nr, kom inte ihåg nu vad det var jag ville men pm:a det.david__ wrote:ja de va kul. de va inte så jobbigt som vi trodde. man hade klarat de på en helg.. kompressorn gick ju o korta litedgyldmark wrote:Kul att se att du tog initiativ att sätta dit han. Nästan så man ångrar att man sålde denhur går de för dej. har du nåt kul på gång?
dgyldmark wrote:Jo det går frammåt, Jag missade ditt nr, kom inte ihåg nu vad det var jag ville men pm:a det.david__ wrote:ja de va kul. de va inte så jobbigt som vi trodde. man hade klarat de på en helg.. kompressorn gick ju o korta litedgyldmark wrote:Kul att se att du tog initiativ att sätta dit han. Nästan så man ångrar att man sålde denhur går de för dej. har du nåt kul på gång?