Fråga ang Styling.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
Bmwandreas wrote:Vi säljer bmw orig M3 skärmar.
3000kr st fram och 4500kr st bak!
kan tyckas lite dyrt?.. jag menar en orginal plåt fram til e30 vad betalar man 300:-?? ja kanske det finns någon bra andledning till priset.
Det finns i glasfiber säljes, men det är inget alternativ , då passform o kvalitet inte verkar vara på topp.
En annan fråga till de som köper m3 e30 gerjer och monterar på sinna vanliga e30.. hur gör de med dörrarna.. letar man rätt på en orginal e30m3 dörr eller fixar man det själv.. för det är ju inte bara rycka listen och se glad ut.
- Bmwandreas
- Moderator
FoX wrote:Bmwandreas wrote:Vi säljer bmw orig M3 skärmar.
kan tyckas lite dyrt?.. jag menar en orginal plåt fram til e30 vad betalar man 300:-?? ja kanske det finns någon bra andledning till priset.
Det finns i glasfiber säljes, men det är inget alternativ , då passform o kvalitet inte verkar vara på topp.
En annan fråga till de som köper m3 e30 gerjer och monterar på sinna vanliga e30.. hur gör de med dörrarna.. letar man rätt på en orginal e30m3 dörr eller fixar man det själv.. för det är ju inte bara rycka listen och se glad ut.
Det är billigare än BMW sverige säljer dom för:)
- Strandholm
Bmwandreas wrote:FoX wrote:Bmwandreas wrote:Vi säljer bmw orig M3 skärmar.
Det är billigare än BMW sverige säljer dom för:)
Jo men borde inte dessa som trycker upp piratversioner av std. skärmar sälja även evo/m3 skärmar även om priset kanske inte blir lika lågt pga mindre upplaga ?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
- Bmwandreas
- Moderator
Fido85 wrote:Amplify wrote:Förstår inte varför det inte går att hitta glasfiberkopior på sidopanelerna till M tech2 till e30.
Kanske nått att lägga näsan i blöt i? Borde ju finnas intresse... (komplett glasfiber mtech2 paket alltså)
Finns det ingen lite sportigare variant av bakrute"vingen" till e30 touring?
glasfiber ska man skippa...håller ju inte nånting :S äkta plast ska de va som rieger kör med
riger bruker ikke plat. men sprøyte glassfiber.
kjør stil kjør bredt kjør bmw
- -creative-