Bmw e30 whanabee m3(s50b30,turbo,kompressor)SÅLD
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
jepp jag har skippat dom FOX har köpt dom nu av mej blir för trångt med m3 spjällen får ingen tryckbox dit med dom.AndreasT wrote:Skippar du separata spjällhus och kör med ett singel ?
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
inte den lådan som är på bilderna iallafall jag tror jag ska döda några m3/328 lådor eller getrack 265 med lös spräng kåpa så jag får gjöra en ny kåpa så jag får lådan rak. jag byter till en drepar låda efter nått år när man tröttnat på att dom går sönder hela tiden.M3JONAS wrote:Vad är det för låda du ska köra med?

lite uppdateringar då!

skall smälla in en rigtig stor jul bestälning vilken dag som helst nu så jag får lite mera att gjöra under jul häljen

skall smälla in en rigtig stor jul bestälning vilken dag som helst nu så jag får lite mera att gjöra under jul häljen

bara för å jävlas lite passar jag på å slänga in en bild på motorn som numera sitter i polarens volvo 740
http://www.projekteffekt.se/_dok/_Pilsk ... r/redo.jpg

http://www.projekteffekt.se/_dok/_Pilsk ... r/redo.jpg
haha den så grym ut fast det var en volvo!
okej nu har man gjort lite har fått hem pt88 turbon och kompressorn så dom sitter på sin plats nu och grenröret är på gång så bilder kommer imorgon när det är färdigt ihop punktat!
jag har också köpt en buss(ledbuss) så nu ska det byggas racebuss så man kan åka vart man vill med bilen och polarna på race haha bilder kommer på den också.
återkommer med bilder
okej nu har man gjort lite har fått hem pt88 turbon och kompressorn så dom sitter på sin plats nu och grenröret är på gång så bilder kommer imorgon när det är färdigt ihop punktat!
jag har också köpt en buss(ledbuss) så nu ska det byggas racebuss så man kan åka vart man vill med bilen och polarna på race haha bilder kommer på den också.
återkommer med bilder

bilderna på grenröret sitter fast i kameran hittar inte sladd jäveln men jag ska söka imoron mera för nu blir det party party skål alla..

hahahahahahamattisE30tk wrote:Spelar ju ingen roll om du har både kompressor och turbo. Kommer inte gå fort ändå.
DU HAR JU FAN INTE EN GASPEDAL

här var det några kort på det ihop punktade grenröret blir att hel tigga det snart då bara, kort på bussen kommer efter några dagar.
GOD JUL allihopa

ska du ha dubbla IC elle rska den ena aggera vattenkyl???
sen ser det ut som om kompressorns remskiva hamnar väldigt långt fram, har du kollat så du hamnar mitt för nån remskiva ?? vore ju träligt om du sätter dit remskivan sen å dem inte ligger för varandra
sen ser det ut som om kompressorns remskiva hamnar väldigt långt fram, har du kollat så du hamnar mitt för nån remskiva ?? vore ju träligt om du sätter dit remskivan sen å dem inte ligger för varandra

Last edited by knotan on 24 Dec 2007, 11:23, edited 1 time in total.
dubbla är det menat men jag får gjöra om det lite så griffin kylaren passar dit ocksåknotan wrote:ska du ha dubbla IC elle rska den ena aggera vattenkyl???

oj jävlar vilket grenrör
God jul 

BMW E30 325 -86 ===>m20b25 GT37 .fi
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13589
får inte mohamed sitta å dricka öl me pojkarna vid berget får han dricka öl via FB
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13589
får inte mohamed sitta å dricka öl me pojkarna vid berget får han dricka öl via FB
hehe det blev ganska bra nu lagade om det 5gånger tills det blev som det blev. god julronnifer wrote:oj jävlar vilket grenrörGod jul

Fi fan det där såg maffigt ut! Kul med lite udda lösningar..
Grenröret ser bra ut tycker jag. Men du har någon knickidick på röret från 6:ans cylinder precis innan kolektorn. Går det inte att få bort den på någe vis?
Kanske kapa det långa röret från kolektorn längre in och sätta en bit av en långradieböj där och på så vis få det lite bättre?

Grenröret ser bra ut tycker jag. Men du har någon knickidick på röret från 6:ans cylinder precis innan kolektorn. Går det inte att få bort den på någe vis?
Kanske kapa det långa röret från kolektorn längre in och sätta en bit av en långradieböj där och på så vis få det lite bättre?
Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo