Jag sitter och glor bland mina tempfiler nu och om alla skulle göra den lilla "tjänsten" att gå till C:\Documents and Settings\DINANVÄNDARE\Lokala inställningar\Temporary Internet Files, sortera efter Internet-adress och öppna alla viewtopic.php?-filer i WordPad och glo igenom om det är någons projekttråd eller liknande som just ni råkar ha cashat och sedan postar ni det i denna tråd! (det kan vara lite lurigt att se texten i all kod, men det fungerar! Topicen står på "första sidan" i koden, och konversationen på mitten ungefär.)
Det viktiga är väl själva inledningen på tråden, för resten av snackat hör sällan till tråden. =)
Jag har:
-snacket ang. Cupra-ok och M-skivor
-lite färgsnack kring Ärtans bil
-Ticcos bromsproblem
-robbz motorfäste
-"Kom så skrattar vi!"
-"fortsättningen på Ärtans 525" - motorlyftsnacket
-Intercoolersnackar runt Kerishs M3
- Första inlägget om Skylinen (är dock bara kort om vad PPF kommer stå för, samt bilder)
-Första inlägget för "Nyhet! Fuelrails och Y-kors!"
-"m5 3,8 bromsar fram" säljes för 2000. Pimplaren var typ stenkåt på dem =)
-Första inlägget från "325 vs 328 E46"
-"Bmw F1 motor M12" första inlägget och lite snack
-Första inlägget i "Några frågor om M3 E36" om vad som skiljer 3.0/3.2
-Första inlägget + lite snack "Fundering; Tillverka egna prylar... bromsok? =)"
-"M20B27 Dieselstakar något att ha??" första inlägg
-Wonderboy säljer "Brembo bromsok"
-Ärtan säljer " E36 turbokit"
-Ärtan säljer "Yamaha SRX-700 -01"
-E30tk säljer "m20 mortor med kompressor NU MED BILD"
-BeeMer säljer "EDIS 6"
Den fan som ev. hittar mitt första inlägg från min projekttråd får en blööööööt kyss!
Förslag ang. återuppbyggnaden!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
-
Nja, problemet är ju att man ids inte komprimera till under 10kb, blir ju skit kvalla, ialla fall för mig :<camata wrote:Aaaah. Samma med upplösningen... Iaf så att den är på bredden vad själva rutan är.peppe wrote:Ett förslag är ju att PPF ökar avatar stoleken från 6kb till iaf 10kb, vi lever i bredbands åldern
Har du provat komprimera med class 3/4 när du sparar i TIF? Det brukar bli en avsevärd utrymmesskillnad, som ändock inte drabbar kvaliteten speciellt.peppe wrote:Nja, problemet är ju att man ids inte komprimera till under 10kb, blir ju skit kvalla, ialla fall för mig :<camata wrote:Aaaah. Samma med upplösningen... Iaf så att den är på bredden vad själva rutan är.peppe wrote:Ett förslag är ju att PPF ökar avatar stoleken från 6kb till iaf 10kb, vi lever i bredbands åldern
Det har jag inte, är ingen stjärna på PS, eller media program i övrigt :>camata wrote:Har du provat komprimera med class 3/4 när du sparar i TIF? Det brukar bli en avsevärd utrymmesskillnad, som ändock inte drabbar kvaliteten speciellt.peppe wrote:Nja, problemet är ju att man ids inte komprimera till under 10kb, blir ju skit kvalla, ialla fall för mig :<camata wrote: Aaaah. Samma med upplösningen... Iaf så att den är på bredden vad själva rutan är.