erik@e30 wrote:Jag kommer att montera ett sådant här i vinter å jag hoppas att flera följer mitt exempel! De blir lättare att ta saken i egna händer då!!!!
Är nog ingen god ide att publicera sådant. Ska det funka ska dom som vil ha tag på bilen inte veta nåt om den...
visst e de så att allt som någon verkligen vill ta kan dom ta.. man e inte så kaxig när någon pekar en pufra i ansiktet!!! då låter man dom ta bilen i alla fall! Min tanke e bara att tipsa folk om en bra baby vakt som ringer dig så fort någon pillar din bil å så e de ju lättare att hitta bilen!
Självklart är detta en enhet som skal stoppas undan väl i bilen & har ett backup batteri så den klarar av att sända även om någon klipper strömmen! Å är man lite vaken när man koplar in den då så gör man så att enheten inte går att kortsluta!
& varför skulle man skylta med detta!!! Vet du hur min bil ser ut????
Nej ja tänker köra med endast gps trackern ur de larmet å låta mitt gamla larm stå för resten!!!
Din bil hittar man juh i din tråd...
Man får orsäkta för att komma med lite vänliga tips då.
Beklagar verkligen, man hade gjort sig olycklig om man fått tag på dom är jag rädd för.
GPS tracker och/eller gör som jag
parkera bilen utanför polisstationen med ett larm med en satans 145db siren i min kärra är också laglig e30 turbo (utom sirenen då)
Thörn wrote:Beklagar verkligen, man hade gjort sig olycklig om man fått tag på dom är jag rädd för.
GPS tracker och/eller gör som jag parkera bilen utanför polisstationen med ett larm med en satans 145db siren i min kärra är också laglig e30 turbo (utom sirenen då)
Vet du var man kan köpa en sådan siren? dom e ju ganska svåra att få tag på!!!
Thörn wrote:Beklagar verkligen, man hade gjort sig olycklig om man fått tag på dom är jag rädd för.
GPS tracker och/eller gör som jag parkera bilen utanför polisstationen med ett larm med en satans 145db siren i min kärra är också laglig e30 turbo (utom sirenen då)
Blir så jävla långt att gå till bilen om jag ska ställa den vid polisstationen.
Det är ju 2 mil.
Gps tracker. Larm allt annat stöld skydd är ju bara så jävla tråkigt att behöva använda. Men tyvärr är det nog det ända som hjälper om man ska ha bilen ute.
Eller så gör regeringen som så att dom gör som i länderna där alla våra härliga nya medborgare kommer ifrån. Och skär av hand eller fot om man snor något. Då kan man ju i princip bara göra det fyra gånger.
Du har inte hört nått nytt om bilen? KLÅFINGRIGA JÄVLA H**OR! ursäkta språket men blir bara så jävla förbannad! så om du får reda på vilka det är så tycker jag du ska pm:a oss alla så åker hela turboligan dit och ser till att dom aldrig mer kommer kolla mot en bil igen. Lycka till iallafall! Mvh
En vit BMW Evo Turbo stals den 15 augusti 2007 från en parkering i Jakriborg i Hjärup, Skåne län. Fabrikat: BMW Evo Turbo Regnummer: GUF214 Chassinummer: WBAAA110202301957 Årsmodell: 1987 Värde ca 400.000 kronor Har du upplysningar att lämna ring Larmtjänsts tipstelefon 020 - 325 325
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Magnaten wrote:En vit BMW Evo Turbo stals den 15 augusti 2007 från en parkering i Jakriborg i Hjärup, Skåne län. Fabrikat: BMW Evo Turbo Regnummer: GUF214 Chassinummer: WBAAA110202301957 Årsmodell: 1987 Värde ca 400.000 kronor Har du upplysningar att lämna ring Larmtjänsts tipstelefon 020 - 325 325
Magnaten wrote:En vit BMW Evo Turbo stals den 15 augusti 2007 från en parkering i Jakriborg i Hjärup, Skåne län. Fabrikat: BMW Evo Turbo Regnummer: GUF214 Chassinummer: WBAAA110202301957 Årsmodell: 1987 Värde ca 400.000 kronor Har du upplysningar att lämna ring Larmtjänsts tipstelefon 020 - 325 325
Men vi har väntat med att säga till försäkringsbolaget om att kolla upp vad jag kan få tillbaka. Och ordna ersättning. För när man väl får den så är det försäkrings bolagets bil om den åter finns.
Hade hoppats på att bilen kunde dycka upp i en rasia eller något.
Men nu har det gått över 3 månader så nu tar vi kontakt med dom.
Tja inte hört något nytt ang bilen? fan måste ju finnas annonser i utlandet eller så borde det åtminstonde komma ut något som härstammar från denna bil.