Vipe's E36 325i Turbo - Update 09.07
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Takker for kommentarene 
B!ffen:
Nå blir det at finne ut av trigger-strulet, samt lage grenrøret, evnt. köpa et nytt från PPF.
Det skal også ordnes lite finish på grejene, ser ut som det er kastat ned i motor-rymmet slik det er nu
Inte skjut meg for dette, men skal også ha lite stereo i bilen, så det blir også et prosjekt i vinter.
powerpak:
Var skal avgasmottrycket måles? Har inte nåt utstyr for at fiksa det, men kan se vad jäg får til.

B!ffen:
Nå blir det at finne ut av trigger-strulet, samt lage grenrøret, evnt. köpa et nytt från PPF.
Det skal også ordnes lite finish på grejene, ser ut som det er kastat ned i motor-rymmet slik det er nu

Inte skjut meg for dette, men skal også ha lite stereo i bilen, så det blir også et prosjekt i vinter.
powerpak:
Var skal avgasmottrycket måles? Har inte nåt utstyr for at fiksa det, men kan se vad jäg får til.
1995 BMW 328i 600whp/800nm
Fido85:
Nej, var nok inte det.
Men i ettertid skulle jeg nok ha kjøpt det
B!ffen:
Ja lite liv i tråden.
Har flyttet bilen til et nytt verksted, og har inte gjort noen ting med den enda.
Blir at plocka av grenröret och forsøka svetsa det.
bilder kommer så snart det ER nåt at ta bilder av!
Nej, var nok inte det.
Men i ettertid skulle jeg nok ha kjøpt det

B!ffen:
Ja lite liv i tråden.
Har flyttet bilen til et nytt verksted, og har inte gjort noen ting med den enda.
Blir at plocka av grenröret och forsøka svetsa det.
bilder kommer så snart det ER nåt at ta bilder av!

Liten update:
Har inte hend så mycket endå, men lite har man fått gjort.
Skruvat isär lite saker:

Ordnet ny instrument-cluster. 60mm-instrumenter blev for mycket å ha i a-stolpen

Lite stemnings-bilde från garagen:

Har startet med stereo-prosjektet for 08'sessongen:

Ellers så har jag bestemt meg for at inte svetsa det gamla grenröret, men heller gå for en ny gjutjärn-manifold.. Sjanser inte på at den gamla kina-skiten skal holde
Har inte hend så mycket endå, men lite har man fått gjort.
Skruvat isär lite saker:

Ordnet ny instrument-cluster. 60mm-instrumenter blev for mycket å ha i a-stolpen

Lite stemnings-bilde från garagen:

Har startet med stereo-prosjektet for 08'sessongen:

Ellers så har jag bestemt meg for at inte svetsa det gamla grenröret, men heller gå for en ny gjutjärn-manifold.. Sjanser inte på at den gamla kina-skiten skal holde

B!ffen:
Ljudsystemet blir som følger
Headunit, Pioneer DEH-P880PRS:

Front-amp, Soundstream TRA680.4:

Sub-amp, RockfordFosgate 1001BD:

Sub, Phoenix Gold Titanium Elite 12d:

Front-speakers, Infinity Kappa KCS-60:

Blir lite mer vikt, men hva faen.. bare at skruva opp trycket mer!
Ljudsystemet blir som følger

Headunit, Pioneer DEH-P880PRS:

Front-amp, Soundstream TRA680.4:

Sub-amp, RockfordFosgate 1001BD:

Sub, Phoenix Gold Titanium Elite 12d:

Front-speakers, Infinity Kappa KCS-60:

Blir lite mer vikt, men hva faen.. bare at skruva opp trycket mer!

- Overcharged
har aldri sett i motorromme ditt, folk sa den gikk ganske godt den bilen din. har du den ferdig til 31.mai?
har ikke fådd laget tråd enda, er ikke så gromt prosjekt det jeg holder på med da:P
får se om jeg ikke lager meg en endag,
du veit ikke om noen garasjer til leie? må ha en bedre plass å skru, er så sinnsykt kalt ute nå:P
har ikke fådd laget tråd enda, er ikke så gromt prosjekt det jeg holder på med da:P
får se om jeg ikke lager meg en endag,
du veit ikke om noen garasjer til leie? må ha en bedre plass å skru, er så sinnsykt kalt ute nå:P