Bmw 325 sugmotor-bygge
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hmm, nja, de där är de väl delade meningar om iof..
Vet personer som bytt från förgasare till insprut och missat hk men fått bättre register. Vet också att Kent Karlssons från motordesign sweden får ur mer hästar ur sin 3liters evo motor med mikuni än med insprut. DOCK kan man få ett bättre register kanske, men han får inte ur samma toppeffekt.
(Har inte sett någon effektkurva så jag kan inte säga hur de ligger till där. bara sett toppeffekt)
Kan väl kanske vara handhavande fel på de som ställer in insprutet också.
mvh
uffe
Vet personer som bytt från förgasare till insprut och missat hk men fått bättre register. Vet också att Kent Karlssons från motordesign sweden får ur mer hästar ur sin 3liters evo motor med mikuni än med insprut. DOCK kan man få ett bättre register kanske, men han får inte ur samma toppeffekt.
(Har inte sett någon effektkurva så jag kan inte säga hur de ligger till där. bara sett toppeffekt)
Kan väl kanske vara handhavande fel på de som ställer in insprutet också.
mvh
uffe
-
Coolt med sugis Hoppas att du når uppåt 300 gränsen
En liten fråga var hittar man rullvippor till m20?
ca pris på dom?
www.bly-foto.se
ca pris på dom?
www.bly-foto.se
jan_tic wrote:Coolt med sugis Hoppas att du når uppåt 300 gränsen
ca pris på dom?
www.bly-foto.se
Här: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=108
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
-
-
Doni wrote:Använder du original bensintanken? Hur tänker du lösa problemet med högra sidan bakbärarmens svetsning. Svetsningen som sitter tvärsöver bärarmen trycker på slangen som man fyller på tanken ifrån. Om du prövar så ser du vad jag menar.
De är inlämnade på pulverlack just nu.Får se hur det passar när jag ska montera dem,tar de i orig. slangen löser jag det med en annan slang och eventuellt en rörböj..
-
- Strandholm
På Z3 bärarmarna som har dessa förstärkningar original så sitter stagen under den pressade kanten.
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290
-