Här kommer det lite fler meningslösa bilder... haha... monterat ner fronten iaf... och dags för en ny ic och nytt insug...
mekade så bilen fick ståfräs... se längre ner...
Pimplaren wrote:Riktigt najs! man kanske skulle ta och köpa en sån åxå! m535 turbo och 745ia, min 745a va ett riktigt jäävla lik tyvärr =(
Min plan är att ha denna som sommar bil... ska göra den klar och det lär ta lite mer tid... nya fälgar och skit... och 600hk som mål... sen ska jag köpa mig en m535 och bygga en 745 motor eller en m5 motor vid sidan av och sen ha m535 med turbo som åretrunt bil =) eller då ha m535an som sommarbil och 745an som vinter men... vill inte att nån av do ska rosta så det lär bli skit av allt haha... sen hinner jag säkert skaffa barn och allt innan och då blir det nog inget haha...
Men som vanligt så har man otur... eller oskiclickhet... drog av en grenrörsbilt i toppen... står och väger om jag ska ta loss toppen och fixa eller skita i det...
Min bil verkar gilla att dricka vatten för hela kupen va fylld... så nu är det bara att torka ur skiten och täta rutor, taklucka och bagage... är väl där det läckt in antar jag... Sen har det hänt lite till... går sakta men säkert åt rätt håll...
vatten...
passagerarsidan va värst...
flyttat batteriet bak
mera vatten...
mina "katiga" bromsar haha... kom och köp om nån vill ha...