Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
tackar! jo man ska ju inte göra de mer kompliserat än de behövs. de funkar fintErki87 wrote:var framme och kikade lite på din bil i lördags medans ni mekade...
ville bara säga att det var ett fint bygge du gjort.
Gillade speciellt den simpla lösningen med insuget.
mvh Eric
jo de funkar nog nu skulle jag tro. körde den varm igår så ska efterdra toppen ikväll. sen är de full gas igen som gällerHULTA wrote:härligt siddu, ja gjorde samma fel och nu funkar de klock rentKonny wrote:nu funkar bemmon fint igenmed ny topplockspackning.. var nog bara att man skulle ha efterdragit toppen
grattis till tredje platsen, i vår ska bagge helvete tvålas de e en sak som e säkerKonny wrote:nu har man kommit hem från dagens race. ålands bagge som tog första plats som vanligt och en beach buggey som tog andra plats men jag fick tredje iaf. bagge jävel ti att gå..blev 7,34/176 skönt att bilen höll ihop hela dagen
![]()
Jo, nästa år kommer det stå en kadett på första plats tror jag att nån viskadeHULTA wrote:grattis till tredje platsen, i vår ska bagge helvete tvålas de e en sak som e säkerKonny wrote:nu har man kommit hem från dagens race. ålands bagge som tog första plats som vanligt och en beach buggey som tog andra plats men jag fick tredje iaf. bagge jävel ti att gå..blev 7,34/176 skönt att bilen höll ihop hela dagen
![]()
![]()
![]()
![]()
mvh
vectramicke wrote:Jo, nästa år kommer det stå en kadett på första plats tror jag att nån viskadeHULTA wrote:grattis till tredje platsen, i vår ska bagge helvete tvålas de e en sak som e säkerKonny wrote:nu har man kommit hem från dagens race. ålands bagge som tog första plats som vanligt och en beach buggey som tog andra plats men jag fick tredje iaf. bagge jävel ti att gå..blev 7,34/176 skönt att bilen höll ihop hela dagen
![]()
![]()
![]()
![]()
mvh
De e ett lyckat bygge du har!Konny wrote:vectramicke wrote:Jo, nästa år kommer det stå en kadett på första plats tror jag att nån viskadeHULTA wrote: grattis till tredje platsen, i vår ska bagge helvete tvålas de e en sak som e säker![]()
![]()
![]()
mvh
tackar! kadetten på första, hehe![]()
![]()
tror ni de blir race på våren? undrar om de inte blir först till hösten
vi får nog se till att ta bagge grejen snart tycker jag
men de närmar sig
vectramicke wrote:De e ett lyckat bygge du har!Konny wrote:vectramicke wrote: Jo, nästa år kommer det stå en kadett på första plats tror jag att nån viskade
![]()
men de närmar sig
Men jag ligger bara 0,8 sekunder efter dig med 506hk mindre än dig, då jag har bromsat min till 248hk![]()
Så allt kan hända
Det är nog inte mycket mer än färgen som är din gamla bilKonny wrote:vectramicke wrote:De e ett lyckat bygge du har!Konny wrote:
![]()
men de närmar sig
Men jag ligger bara 0,8 sekunder efter dig med 506hk mindre än dig, då jag har bromsat min till 248hk![]()
Så allt kan hända
tackar! jo du har nog börjat få lite fart i min gamla kadusmen man ska få de att hålla i alla ändor bara, om man ska kunna vinna.. vad som helst kan verkligen hända! gäller ju inte att bara ha en massa effekt
Chrille wrote:Då får man gratulera!
""""Sluta quota bilder, Får Peppe syn på detta blir han skogstokig"""""