Hei. får skrive litt om mitt prosjekt. morro og se hvoe langt enkelte har presset sine m20 motorer og nå er det min tur prøve seg
TOPP:
Planet
Sveiset Kjølekanaler
Proff portet hos Autotrim + linjært honet kamleie
Z58 Turbokam
Shcrics sportsventiler
PPF Racefjærer
Nye styringer,exsentrikere og bolter
ARP topp bolter
Billet freste vipper (kommer\øk)
PPF Greinrør
Turbo GT4088
PPF 60mm WG
Megasonic poppoff fra Turbosmart
990cc Dyser
PPF fuelrail
Nuke Justerbart kamdrev
MOTOR
Borret 84.51
Planet
pyramideringet
524tds nitrert veiv
Balansert underdel, fra svinghjul til triggerhjul
Sacks forsterka trykkplate med 4pucks sinter
CP smidde turbo stempler
Smidde Råder
Stødgjørdel fra PPF
oljepumpe fra 324 m21
BENSINFORSYNING
2x984 bosh exsterne pumper
Aeromotiv b-filter
BIL
E21 323 1982 modell[/b]
Rotty`s E21 M20 Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
kimmit wrote:nesten samme spec som min motor dette.den ga 805hk på 1.9 bar.måtte gi oss pga at benken ikke klarer mer enn 800hk.den slapp så vi rekna oss ca frem til 805hk
det høres meget bra ut, alt blir bygget for hk men jeg kommer ikke til å legge meg på mere en ca 550-600 til å begynne med.
Så lenge jeg kjører fra deg er jeg fornøyd hehe
kommer det noe oljeadapter snart da Kimmit?
~WHY NOT~