Köpes: Sportsystem till M20B25
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
-
Köpes: Sportsystem till M20B25
Vill köpa ett sportsystem till M20B25, från kat och bakåt.
-
-
hartge wrote:inget o ha ...köp ett scorpion det kanske ppf kan fixa framhellebjork wrote:Tänkte inte på att motorn satt i 5-serien också. Men det är till en E30
Såg att simons säljer ett ganska billigt ifrån katalysatorn och bak. Hur låter ett sånt?
På vilket vis är det inget att ha? Är det bara för att det är simons eller vad? Lite mer konstruktivt vore fint.
det rostar rätt fort samt att det inte låter så mycke merhellebjork wrote:hartge wrote:inget o ha ...köp ett scorpion det kanske ppf kan fixa framhellebjork wrote:Tänkte inte på att motorn satt i 5-serien också. Men det är till en E30
Såg att simons säljer ett ganska billigt ifrån katalysatorn och bak. Hur låter ett sånt?
På vilket vis är det inget att ha? Är det bara för att det är simons eller vad? Lite mer konstruktivt vore fint.
-
hartge wrote:det rostar rätt fort samt att det inte låter så mycke merhellebjork wrote:hartge wrote:inget o ha ...köp ett scorpion det kanske ppf kan fixa framhellebjork wrote:Tänkte inte på att motorn satt i 5-serien också. Men det är till en E30
Oki, ljudet kan jag leva med, ska byta för att det jag har nu lever om något grönjävligt Priset var ju inte farligt heller, 2600 med rabatten.
va har du nu då??hellebjork wrote:hartge wrote:det rostar rätt fort samt att det inte låter så mycke merhellebjork wrote:hartge wrote:inget o ha ...köp ett scorpion det kanske ppf kan fixa framhellebjork wrote:Tänkte inte på att motorn satt i 5-serien också. Men det är till en E30
Oki, ljudet kan jag leva med, ska byta för att det jag har nu lever om något grönjävligt Priset var ju inte farligt heller, 2600 med rabatten.
-
hartge wrote:va har du nu då??hellebjork wrote:hartge wrote:det rostar rätt fort samt att det inte låter så mycke merhellebjork wrote:hartge wrote:inget o ha ...köp ett scorpion det kanske ppf kan fixa framhellebjork wrote:Tänkte inte på att motorn satt i 5-serien också. Men det är till en E30
Hemmabyggt av förra ägaren. Låter för mycket och illa. Sen har det ungefär världens fulaste utblås, singeldtm.
Vad ligger ett scorpion i för prisklass?
-