Skum fråga här kanske...
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- fredrik_325
Skum fråga här kanske...
Men var har ni gjort av era spolarbehållare?eller kör alla utan?
behöver tipps o ideer på hur jag ska kunna lösa det. får ju inte direkt plats längre... och vill inte ha en lampa som lyser i checkpanelen. finns det något annat kärl som passar? tacksam som vanligt för eran hjälp.
MVH:Fredrik
behöver tipps o ideer på hur jag ska kunna lösa det. får ju inte direkt plats längre... och vill inte ha en lampa som lyser i checkpanelen. finns det något annat kärl som passar? tacksam som vanligt för eran hjälp.
Re: Skum fråga här kanske...
fredrik_325 wrote:Men var har ni gjort av era spolarbehållare?eller kör alla utan?
bygg en mindre? räcker juh med en liter eller så
Re: Skum fråga här kanske...
fredrik_325 wrote:Men var har ni gjort av era spolarbehållare?eller kör alla utan?
dra till en skrot och hitta en mindre rackare
- fredrik_325
Det jag skulle gjort är att ta en sånhär intensiv-spolar behållare, dem är ju mycket mindre och räcker för att spruta i nödfall.
Mvh
Adde
Mvh
Adde
Mycket vrid spar tid!
http://www.fekzen.se" onclick="window.open(this.href);return false; - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip mm.
http://www.fekzen.se" onclick="window.open(this.href);return false; - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip mm.
- fredrik_325
- fredrik_325
- fredrik_325
-
fredrik_325 wrote:ja just det en sån liten... hade en sån på min gamla 540 om jag inte minns fel.. vilka bilar sitter det på mer? och har den pump i sig eller går dom på samma pump? men bra tänkt. tack
Alla E30 (?)
Och ja den har en egen pump.
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com
- fredrik_325
ILiveToRide wrote:fredrik_325 wrote:ja just det en sån liten... hade en sån på min gamla 540 om jag inte minns fel.. vilka bilar sitter det på mer? och har den pump i sig eller går dom på samma pump? men bra tänkt. tack
Alla E30 (?)
ingen e30 som jag sett har intensiv spolning... men har ju inte sett alla iofs
men gott att den har egen pump
fredrik_325 wrote:ILiveToRide wrote:fredrik_325 wrote:ja just det en sån liten... hade en sån på min gamla 540 om jag inte minns fel.. vilka bilar sitter det på mer? och har den pump i sig eller går dom på samma pump? men bra tänkt. tack
Alla E30 (?)
Om du trycker in knappen på sidan på spaken för vindrute-torkarna så har du intensiv spolning. Rätta mig om jag har fel
BMW - Äkta kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland
du har rätt så e det iaf från 88 o uppjoanz wrote:fredrik_325 wrote:ILiveToRide wrote:fredrik_325 wrote:ja just det en sån liten... hade en sån på min gamla 540 om jag inte minns fel.. vilka bilar sitter det på mer? och har den pump i sig eller går dom på samma pump? men bra tänkt. tack
Alla E30 (?)
Om du trycker in knappen på sidan på spaken för vindrute-torkarna så har du intensiv spolning. Rätta mig om jag har fel
- bmw_fredde
- fredrik_325